Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • 2. Publicacións UDC
  • Libros UDC
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente

Thumbnail
View/Open
CUT_2018_00.pdf (46.61Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/20712
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
Collections
  • Xornadas de Innovación Docente (2ª. 2018. A Coruña) [1]
Metadata
Show full item record
Title
Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente
Author(s)
Torre Fernández, Enrique de la
Date
2018
Citation
De la Torre Fernández, E. (ed.) (2018). Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. DOI: https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Abstract
[Resumo] A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística, a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade que estamos a crear.
Keywords
Educación universitaria
Tecnoloxías da información e da comunicación
Aprendizaxe cooperativo/colaborativo
Flipped classroom
Proxectos interdisciplinares
Proxectos interuniversitarios
Perspectiva de xénero
Edublogs
Atención á diversidade
 
Description
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 1
Editor version
https://doi.org/10.17979/spudc.9788497496780
Rights
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0
ISBN
978-84-9749-678-0

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback