Buscar
Mostrando ítems 1-5 de 5
Os efectos rebote e outros efectos secundarios dos programas para mitigar o cambio climático: unha mirada desde a educación e a comunicación
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A adopción de fórmulas orientadas a reducir o consumo de enerxía ou as emisións de
gases de efecto invernadoiro (GEI) abre novas oportunidades para os comportamentos
emisores ou engade novos atractivos aos xa ...
Outra lectura da historia da educación ambiental e algún apuntamento sobre a crise do presente
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A finalidade deste artigo é “deconstruír” a traxectoria da educación ambiental (EA) para
intentar ir alén da visión histórica lineal, descontextualizada, sen suxeitos e sen conflitos,
que predomina na literatura ...
A percepción social do cambio climático na Comunidade Valenciana
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] A Estratexia Calenciana ante o Cambio Climático (EVCC) é o instrumento de acción pública
da Generalitat Valenciana para definir e coordinar as accións de mitigación e adaptación a
este fenómeno. A EVCC avanza ...
Cotas domésticas de carbono: unha aproximación ao debate sobre estilos de vida baixos en carbono
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] Dentro do programa do V Seminario sobre Educación, Comunicación e Participación
fronte ao Cambio Climático, celebrado no CENEAM en abril de 2009, fixen unha breve
presentación denominada «Cotas domésticas de ...
A educación ambiental fronte ao cambio climático no Centro de Referencia de Galicia, CEIDA
(Universidade da Coruña, 2009)
[Resumo] O cambio climático é o principal problema socioambiental que enfronta a nosa civilización, pola súa magnitude, velocidade e efectos, atopámonos cun dos principais
retos como sociedade ao tratarse dun problema de ...