Browsing Publicacións UDC by Author "Ocampo Gómez, Camilo Isaac"
Now showing items 1-5 of 5
-
Orientación psicopedagóxica e órganos de goberno dos centros públicos
Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Vázquez Diz, María Pilar (Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Para que nos centros públicos poidan desenvolverse procesos pedagóxicos que presten atención á diversidade en tódalas súas dimensións e axuden ós alumnos a logra-la necesaria autodirección a partir dun completo ... -
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
Ojea Rúa, Manuel; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2001)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Psicoloxía vocacional e programas de orientación profesional: aspectos conceptuais básicos
Ojea Rúa, Manuel; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Ferro Cid, Sonia (Universidade da Coruña, 2000)[Resumo] Os programas de educación para a carreira, sobre todo aqueles que están baseados no concepto evolutivo da madurez e a conducta vocacional, teñen como obxectivo básico promover a toma de decisións das persoas para ... -
Servicios de orientación externa ós centros educativos non universitarios nas comunidades autónomas: unha análise comparada
Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Barreira Arias, Alberto José (Universidade da Coruña, 1997)[Resumo] A presente comunicación pretende ofrecer unha panorámica dos servicios de orientación externa ós centros educativos non universitarios no ámbito das diversas Comunidades Autónomas, así como o seu encaixe no actual ... -
Validación de un instrumento para la adquisición de conocimiento y diagnóstico de la orientación psicopedagógica mediante análisis multivariable
Sarmiento Campos, José Antonio; Ocampo Gómez, Camilo Isaac; Barreira Arias, Alberto José (Universidade da Coruña, 2007)[Resumen] El propósito del presente artículo es dar a conocer a investigadores y profesionales de la orientación psicopedagógica un instrumento válido para el diagnóstico compuesto por dos elementos: una ontología de ...