Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorMartínez Pereiro, Carlos Paulo (1955-)
dc.contributor.authorCaneda Martínez, Estefanía
dc.contributor.otherUniversidade da Coruña. Facultade de Filoloxíaes_ES
dc.date.accessioned2017-02-07T15:26:56Z
dc.date.available2017-02-07T15:26:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/18072
dc.description.abstract[Resumo] Arnaldo Antunes é un artista polifacético en constante investigación na procura de novos moldes que se adapten á súa particular forma de experimentar o mundo. Os canons, as técnicas e as regras preestabelecidas, non só non supoñen un handicap, senón retos, xogos cos que buscar unha fenda para caber (O buraco ensina a caber a semente ensina a não caber em si, tirado da canción O buraco do CD musical de Antunes O silêncio, BMG, 1996). O presente traballo pretende aproximarse á obra deste artista multidisciplinar, concretamente os seus poemas visuais e caligráficos, para achegármonos ao ámbito dos estudos interartísticos e analizarmos a relación que se dá entre literatura e plástica da man deste autor contemporáneo. Tamén, estudaremos uns dos temas recorrentes no seu proxecto artístico: o silencio, a ausencia e os espazos en branco. Por outro lado, pretendemos contribuír á difusión da obra do paulistano, aínda en activo e practicamente desatendido no espazo universitario galego do literario, quen, a pesar de ter traído a súa obra á Fundación Luís Seoane da Coruña en 2006, cunha performance poética formando parte da exposición conxunta Entre a palabra e a imaxe, e de ter soado en todas as radios do país durante todo o verán de 2002, co seu éxito Já sei namorar de Tribalistas, non goza na Galiza do suceso que ten no Brasil, tanto que resulta verdadeiramente complicado achegarse á súa poesía non sendo a través da rede. Consideramos que a obra de Arnaldo Antunes trae para o presente moitos e moi importantes debates sobre literatura e arte e que non merece este silencio nun espazo académico tan próximo ao brasileiro como é o galego.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.rightsOs titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenidoes_ES
dc.subjectAntunes, Arnaldoes_ES
dc.subjectPoesía visuales_ES
dc.subjectPoesía xestuales_ES
dc.subjectLiteratura e artees_ES
dc.subjectEstudos interartísticoses_ES
dc.subjectSilencioes_ES
dc.subjectAusenciaes_ES
dc.subjectLiteratura brasileiraes_ES
dc.titleDesamarrar o mar: poesía visual e poesía xestual na obra de Arnaldo Antuneses_ES
dc.title.alternativeDesamarrar o mar: visual poetry and gestual poetry in the Arnaldo Antunes workes_ES
dc.title.alternativeDesamarrar o mar: poesía visual y poesía gestual en la obra de Arnaldo Antuneses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.description.traballosTraballo fin de mestrado (UDC.FIL). Literatura, cultura e diversidade. Curso 2015/2016


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem