Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Traballos académicos (FEE)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Traballos académicos (FEE)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

El comercio electrónico: diseño e implantación de una tienda online

Thumbnail
Ver/abrir
GonzalezRodriguez_Alex_TFG_2015.pdf (1.820Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/16332
Coleccións
  • Traballos académicos (FEE) [523]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
El comercio electrónico: diseño e implantación de una tienda online
Autor(es)
González Rodríguez, Álex
Director(es)
Aguiar Maragoto, Fernando J.
Vara Arribas, Ricardo J.
Data
2015
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Economía e Empresa
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.ECO). ADE. Curso 2014/2015
Resumo
[Resumen] En este trabajo se han analizado los principales aspectos relacionados con el comercio electrónico, que gracias a la evolución de las TIC se ha convertido en un pilar fundamental de la economía mundial. Conoceremos las ventajas y desventajas de este tipo de comercio, la legislación específica que regula su actividad, los peligros de la navegación por la red y las herramientas para protegerse de posibles fraudes virtuales. Resaltaremos también la importancia del correcto posicionamiento en el mercado y la fidelización de los clientes. Una vez tratados estos contenidos, evaluaremos las distintas alternativas para crear una tienda online y el proceso para configurar y diseñar una web destinada a la venta de productos vinícolas.
 
[Abstract] This is a research about the e-commerce main aspects, which thanks to the ICT´s improvements, has become an essential activity on the world´s economy. We analyse the advantages and disadvantages for this type of commerce, the legislation that regulates it, network risks and the ways to protect the users. In addition, we underline the importance of brand loyalty, as well as its position in the market. Finally, we evaluate the different choices to create an online store and how to design a webpage to sell wine products through the internet.
 
Palabras chave
Comercio electrónico
Internet
Tienda online
Posicionamiento
Alojamiento web
E-commerce
Online store
SEO
Web hosting
 
Dereitos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións