O traballo cooperativo na aula: relacións coa intelixencia, autoconcepto e hábitos e técnicas de estudo
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/13545Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O traballo cooperativo na aula: relacións coa intelixencia, autoconcepto e hábitos e técnicas de estudoData
2014Cita bibliográfica
Encuentros sobre psicología, comunicación y lenguaje, 2014: 127-156. ISBN: 978-84-9749-585-1
Resumo
[Resumo] Este traballo pretende facer un achegamento a algúns dos factores intrapersoais implicados no proceso de aprendizaxe, concretamente á intelixencia, ao autoconcepto e aos hábitos e técnicas de estudo, e establecer que tipo de relacións existen entre eles e os resultados académicos da materia de C oñecemento do Medio N atural, Social e C ultural dun grupo de 25 nenos e nenas de 5º de Educación Primaria, centrando o interese nos resultados obtidos nos traballos en equipos cooperativos. Para poder realizalo, avalíanse estes tres factores a través de tres probas e solicítanselle ao centro as notas obtidas na materia. Os resultados obtidos amosan diversas cuestións de interese, entre as que se atopan a importancia da dimensión social do autoconcepto e da organización e comprensión da información no traballo en equipos cooperativos. A sí mesmo, faise unha reflexión sobre a necesidade de incorporar o traballo en equipos cooperativos no proceso de ensinanza e aprendizaxe e establécense algunhas propostas de mellora xerais de cara a futuras intervencións. [Abstract] This work tries to make an approach to some of intrapersonal factors involved in the learning process, specifically the intelligence, self-concept and the habits and study skills, and establish what kind of relationships exist between them and the results of the academic matter of Environmental A wareness N atural, Social and C ultural of a group of 25 children from 5th primary schools, focusing interest on the results obtained in the cooperative teamworks. To do this, these three factors are evaluated through three tests and requested from the school and the marks obtained in the matter. The results show several issues of concern, among which are the importance of the social dimension of self-concept and the organization of information and understanding at cooperative teamworks. It also reflects on the need to incorporate cooperative teamworks in the process of teaching and learning and set some proposals for improving general to future interventions.
Palabras chave
Intelixencia
Autoconcepto
Hábitos de estudo
Aprendizaxe cooperativa
Rendemento académico
Intelligence
Self-concept
Study habits
Cooperative learning
School achievement
Autoconcepto
Hábitos de estudo
Aprendizaxe cooperativa
Rendemento académico
Intelligence
Self-concept
Study habits
Cooperative learning
School achievement
ISBN
978-84-9749-585-1