Buscar
Mostrando ítems 1-7 de 7
Unha análise da interacción de aula a través do estudo de casos
(2013)
O presente traballo abordará a cuestión da problemática da interacción profesoradoalumnado
no proceso de ensinanza aprendizaxe, mediante unha investigación etnográfica, a
través de estudo de caso, levada a cabo nun aula ...
A evolución biolóxica, unha teoría esquecida
(2013)
A teoría da evolución tense relegado desde hai moito tempo aos últimos cursos da escolaridade obrigatoria e, a pesar das conclusións ás que teñen chegado numerosos especialistas da Didáctica das Ciencias Experimentais, das ...
Unidade didáctica sobre a Xeración Nós
(2013)
Este Traballo de Fin de Grao pretende ser unha aproximación conceptual á Xeración Nós, sen dúbida unha das etapas máis importantes para a literatura e lingua galegas e á cal pertenceron algún dos máis ilustres escritores ...
Escolares 2.0: redes sociales
(2013)
[Resumen] Las redes sociales se presentan como unas herramientas en las que los menores, pueden compartir información, crear conocimiento, a la vez que se alfabetizan en el manejo de las herramientas 2.0. Sin embargo, la ...
Una propuesta didáctica interdisciplinar: educación física y conocimiento del medio en educación primaria
(2013)
[Resumen] Este Trabajo de Fin de Grado presenta una propuesta didáctica interdisciplinar entre las materias de Educación Física y Conocimiento del Medio en la etapa de Educación Primaria siguiendo la línea de trabajo del ...
A lectura interactiva de contos como inicio á alfabetización emerxente en un neno que necesita un sistema de Comunicación Aumentativa e Alternativa
(2013)
Este traballo tivo como obxectivo o deseño dun programa de intervención para a ensinanza da alfabetización emerxente en un alumno de 7 anos de idade diagnosticado cunha agenesia do corpo calloso que ten como consecuencia ...
Aplicación de un programa de la conciencia fonológica para la mejora de la lectura en niños del primer curso de Educación Primaria
(2013)
El principal objetivo de este trabajo es comprobar si una instrucción sistemática y motivadora en conciencia fonológica (CF) ayuda a los niños a progresar en la habilidad lectora. Para ello se ha realizado un estudio piloto ...