Browsing by Author "Soneira, Carlos"
Now showing items 1-16 of 16
-
A educación matemática a prol da responsabilidade social universitaria
Naya Riveiro, María Cristina; Segade Pampín, María Elena; Soneira, Carlos (Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] Preséntase unha iniciativa de Aprendizaxe e Servizo desenvolvida durante o curso 2017-2018 na materia Educación Matemática I do 1o. curso do Grao en Educación Primaria. Consta de varias compoñentes: unha refírese ... -
Actividades relacionadas coas matemáticas en colectivos diversos
Soneira, Carlos (2016) -
El Aprendizaje y Servicio : método de enseñanza y forma de vincular la universidad y la sociedad
Soneira, Carlos (Universitat de Barcelona, 2019-01-30)[Resumen] En este trabajo presentamos el proceso de implementación, durante tres años académicos, de una propuesta de Aprendizaje y Servicio. La experiencia se corresponde con una materia obligatoria sobre didáctica de las ... -
Cara unha maior versatilidade dos graduados en Educación Primaria
Soneira, Carlos (2018)[Resumo] Neste traballo damos conta dunha iniciativa de ApS desenvolvida durante o curso 2016-2017 na materia Educación Matemática I do Grao en Educación Primaria. Por unha banda, preténdese complementar a formación académica ... -
Comparación de resoluciones algebraicas con y sin tablas de problemas de edades
Soneira, Carlos (Universidad Autónoma de Barcelona, 2023-03-03)[Resumen] En el contexto de la resolución algebraica de problemas de edades, este trabajo estudia las similitudes y diferencias en la construcción del modelo de problema, los errores en las ecuaciones y los procesos ... -
Competencias profesionais dos docentes de Educación Primaria máis aló das aulas
Soneira, Carlos (2017) -
Effect of algebraic language and problem text wording on problem model accuracy when solving age word problems
Soneira, Carlos; González-Calero, José Antonio; Arnau, David (Springer, 2023-06-19)[Abstract] The use of the algebraic method for solving word problems is a challenging topic for secondary school students. Students’ difficulties are usually associated with extracting the problem’s network of relationships ... -
Estructura de un cuestionario para evaluar la ansiedad hacia las matemáticas en estudiantes de ingeniería
Soneira, Carlos; Mato-Vázquez, Dorinda (Universidade da Coruña, 2020-07-01)[Resumen] En este trabajo se pretendía determinar la estructura factorial de un cuestionario específico para evaluar la ansiedad hacia las Matemáticas en estudiantes universitarios de Ingeniería, así como estudiar los ... -
Estudio de las actitudes hacia las Matemáticas en estudiantes universitarios
Mato-Vázquez, Dorinda; Soneira, Carlos; Muñoz-Cantero, Jesús-Miguel (Sociedad Canaria Isaac Newton de Profesores de Matemáticas, 2018)[Resumen] Este trabajo analiza las actitudes hacia las Matemáticas de 483 estudiantes de Grado de Educación Infantil (GEI) e Ingeniería Informática (GII). Se aplica un cuestionario para comparar las actitudes en ambos ... -
Insights into the Reversal Error from a Study with South African and Spanish Prospective Primary Teachers
Soneira, Carlos; Bansilal, Sarah; Govender, Reginald Gerald (Association for Mathematics Education of South Africa, 2021)[Abstract] This study, using a quantitative approach, examined Spanish and South African pre-service teachers’ responses to translating word problems based on direct proportionality into equations. The participants were ... -
Os campos de acción de Educación Primaria
Naya Riveiro, María Cristina; Segade Pampín, María Elena; Soneira, Carlos (2018) -
Unha experiencia de adaptación metodolóxica á docencia virtual e as súas implicacións no seguimento por parte do alumnado
Soneira, Carlos (Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2021)[Resumo] Neste traballo expóñense os cambios metodolóxicos, incluíndo os relativos á avaliación e ás titorías levados a cabo na materia Educación Matemática 1, de 1º do grao en Educación Primaria para adaptar a docencia á ... -
Unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo para fomentar a aprendizaxe da Aritmética e a colaboración docente
Naya Riveiro, María Cristina; Segade Pampín, María Elena; Soneira, Carlos (2019) -
Unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente
Naya Riveiro, María Cristina; Segade Pampín, María Elena; Soneira, Carlos (2019) -
Unha experiencia de aprendizaxe e servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente
Naya Riveiro, María Cristina; Segade Pampín, María Elena; Soneira, Carlos (Universidade da Coruña, Cufie, 2019)[Resumo] A iniciativa que se presenta é unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo realizada durante o curso 2017-2018 na materia de Educación Matemática III do terceiro curso do grao en Educación Primaria e que consistiu ... -
Unha experiencia de Aprendizaxe e Servizo para fomentar a aprendizaxe da Xeometría e a colaboración docente
Naya Riveiro, María Cristina; Segade Pampín, María Elena; Soneira, Carlos (2018)