Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 14, 2010
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 14, 2010
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A educación das mulleres no pensamento feminista galego de finais do XIX e comezos do XX: a perspectiva de Emilia Pardo Bazán

Thumbnail
Ver/abrir
SAR 14 2010 art 8.pdf (90.18Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/8468
Coleccións
  • REV - Sarmiento - Nº 14, 2010 [12]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A educación das mulleres no pensamento feminista galego de finais do XIX e comezos do XX: a perspectiva de Emilia Pardo Bazán
Título(s) alternativo(s)
The education of women in feminist thinking of the late 19th C. and early 20th centuries: a perspective of Emilia Pardo Bazán
Autor(es)
García-Cabeza, Belén
Data
2010
Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2010, 14: 109-123. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumen] A través da pluma e da vida da pensadora coruñesa, Emilia Pardo Bazán, desvélanse as súas grandes contribucións no eido da educación das mulleres. O obxectivo principal deste estudo é facer un breve percorrido por unha das máis discutidas propostas esbozadas pola autora: un modelo educativo que ten por finalidade facilitar un proxecto de vida autónomo para as mulleres, baseado na igualdade sexual, moral, intelectual e social.
 
[Abstract] Through the writings and the life of the A Coruña-born free-thinker Emilia Pardo Bazán, this article presents her great contributions to the field of women ́s education. The main purpose of this paper was to present an overview of one of the most widely debated proposals put forth by the author: an education model whose purpose was to provide an independent life project for women, based on sexual, moral, intellectual and social equality.
 
Palabras chave
Emilia Pardo Bazán
Educación das mulleres
Feminismo
Women' s education
Feminism
 
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións