Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorRodríguez-Romero, Mar
dc.contributor.authorSerantes-Pazos, Araceli
dc.date.accessioned2011-11-18T12:25:39Z
dc.date.available2011-11-18T12:25:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAmbientalmente sustentable 2010, 9-10: 53-79. ISSN: 1887-2417es_ES
dc.identifier.issn1887-2417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/8328
dc.description.abstract[Resumo] O artigoexplora o vínculo entre educación ambiental e cambio educativo desde a perspectiva da comunidade discursiva da política cultural. Esta línea discursiva constrúese a partir de accións promovidas polos novos movementos sociais, como o movemento ecoloxista e o movemento de movementos: o antiglobalización. A aparición destes supón un cambio cultural que se define como a volta del individuo á política ou a configuración da “política da vida”, porque as súas iniciativas supoñen a transformación do suxeito e as súas relacións socioculturais cara á politización da vida cotiá e do espazo privado. Esta viraxe pode ser vista como unha oportunidade para construir novas formas de facer política desde a non-política. Desde esta perspectiva se presentan unha serie de experiencias que ensaian novos espazos de emancipación no terreo ambiental e cultural máis xeral, nos que as intervencións desde a educación ambiental poden ofrecernos leccións a aplicar para o cambio educativo. A educación ambiental ten o reto de contribuir ao cambio educativo transformando os estilos de vida, pero que, do mesmo xeito que os movementos, debe vincular a revolución persoal co cambio das condicións políticas, sociais, culturais e económicas.
dc.description.abstract[Abstract] This article explores the link between environmental education and educational change taking in consideration the discourse community of cultural politics. Actions promoted by new social movements such as ecology and anti globalization configure this discourse community. New social movements have provoked a shift of the subject and their socio-cultural relations producing the politicization of the daily life and private space: the appearance of the life politics. This turn can be seen as an opportunity for building new ways of doing non-political policy. It is presented a set of experiences that illustrate new scenarios of emancipation in the environment and cultural spheres, where environment education initiatives are able to offer lessons applicable to educational change. Environmental education has the challenge to facilitate educational change transforming life styles but as with social movements, it must link the personal revolution with the transformation of politics, social, cultural and economic conditions.
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectEducación ambientales_ES
dc.subjectCambio educativoes_ES
dc.subjectComunidade discursivaes_ES
dc.subjectNovos movementos sociaises_ES
dc.subjectPolítica de vidaes_ES
dc.subjectEnvironmental educationes_ES
dc.subjectEducational changees_ES
dc.subjectDiscourse communityes_ES
dc.subjectNew social movementses_ES
dc.subjectLife politicses_ES
dc.titleEducación ambiental e novos movementos sociais: aportacións para o cambio educativoes_ES
dc.title.alternativeEnvironmental education and new social movements: contributions to educational change
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem