Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 14, 2010
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña
  • REV - AD - VOL 14, 2010
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mercantilización e precarización do coñecemento: o proceso de Boloña

Thumbnail
Ver/abrir
AD_14_2010_art_20.pdf (237.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/8304
Coleccións
  • REV - AD - VOL 14, 2010 [52]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Mercantilización e precarización do coñecemento: o proceso de Boloña
Autor(es)
Ferreiro Baamonde, Xulio
Data
2010
Cita bibliográfica
Anuario da Facultade de Dereito da Universidade da Coruña, 2010, 14: 363-384. ISSN: 1138-039X
Resumo
[Resumen] Neste artigo estúdanse as diversas reformas do ensino universitario realizadas nos últimos anos no Estado español, englobadas, a meirande parte delas, baixo o logo de “Proceso de Boloña”. No traballo preténdese sistematizar as diferentes reformas realizadas e sacar á luz tanto o fío condutor único de todas elas, así como a intención última das mesmas, que non son outras que adaptar o sistema de educación superior aos requirimentos do capitalismo cognitivo. Esta adaptación implica un duplo proceso de precarización e mercantilización, que se proxecta tanto cara dentro como cara fóra da Institución.
 
[Abstract] This article studies the diverse reforms of the university system made during the last years in Spain. The greater part of them have been include under the logo of “Bologna Process”. The paper intends to systematize the different reforms made and get to the light so much the only guiding thread of all they, as well as their last intention, that are not another that adapting the system of tertiary education to the cognitive capitalism's requests. This adaptation involves a double process of precarity and commercialization, that is projected both inside and outside the Institution.
 
Palabras chave
Proceso de Boloña
Mercantilización
Precarización
Capitalismo cognitivo
Universidade-Empresa
Bologna process
Mercantilism
Precarity
Cognitive capitalism
Academic capitalism
 
ISSN
1138-039X

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións