Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 09, 2005
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Sarmiento
  • REV - Sarmiento - Nº 09, 2005
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A Historia da educación en tempos posmodernos

Thumbnail
Ver/abrir
SAR_9_art_7.pdf (113.2Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7797
Coleccións
  • REV - Sarmiento - Nº 09, 2005 [9]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A Historia da educación en tempos posmodernos
Autor(es)
De Gabriel Fernández, Narciso
Data
2005
Cita bibliográfica
Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2005, 9: 105-127. ISSN: 1138-5863
Resumo
[Resumo] O modelo da historia social está sendo cuestionado nas últimas décadas, coin- cidindo coa crise que experimentaron algúns dos seus referentes ideolóxicos e coa emer- xencia do denominado pensamento posmoderno. Fronte a este modelo, que algúns consi- deran esgotado, proponse outro caracterizado como cultural. Este mesmo cambio —ou pro- posta de cambio— tamén se observa no campo educativo: a “vella” historia social da edu- cacion debe deixar paso a unha “nova” historia cultural da educación.
 
[Abstract] The social history model has been questioned in recent decades and this coin- cides with the crisis being experienced by some of its ideological references as well as with the emergence of what has been termed post-modern thought. As an alternative to this model, which some consider to have run its course, this article proposes another model, which may be characterised as cultural. This very change -or rather proposal for change- has also been seen in the field of education: the “old” social history of education must get out of the way and make room for a “new” cultural history of education.
 
Palabras chave
Posmodernismo
Historia social
Historia cultural
Educación
Post-modernism
Social history
Cultural history
Education
 
ISSN
1138-5863

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións