REV - Sarmiento - Nº 07, 2003
Envíos recentes
-
"Consejos a las madres": autoridad, ciencia e ideología en la construcción social de la función materna: una mirada al pasado
(Universidade da Coruña, 2003)[Resumen] Desde finales del siglo XIX hasta mediados del XX, y a partir del doble convencimiento de que la fundamental misión de las mujeres era la maternidad, pero también de que no era suficiente el "instinto maternal" ... -
Algúns aspectos históricos sobre a incorporación feminina á educación regulada e a normalización do formato escolar mixto en Galicia
(Universidade da Coruña, 2003)[Resumen] Neste estudio abórdanse algúns aspectos que no marco referencial de Galicia conformaron o proceso histórico que habería de desembocar na plena incorporación da muller galega ás estructuras da educación formalizada ... -
O ensino superior politécnico em Portugal nos textos: história de uma revoluçâo tranquila
(Universidade da Coruña, 2003)[Resumo] O artigo contextualiza a cria9ao do Ensino Politécnico em Portugal, tomando como balizas a evolu9ao político social entre a queda da ditadura e a Revolu9ao de Abril e, nesta conjuntura, a evolu9ao entre a Reforma ... -
A historia da educación das mulleres no contexto dos Estudios das mulleres
(Universidade da Coruña, 2003)[Resumo] A Historia da Educación das Mulleres como disciplina académica naceu nun contexto de desenvolvemento dos "Estudios das Mulleres" nas Universidades españolas. Así o pon de manifesto este traballo en que se fai ... -
A transición da alfabetización en Galicia (1860-1930)
(Universidade da Coruña, 2003)[Resumo] A transición da alfabetización alude a un proceso de difusión a grande escala do compoñente moderno da alfabetización, a escritura, e dende unha perspectiva económica, fai referencia á necesidade de acadar un ...