Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorCosta Rico, Antón
dc.date.accessioned2011-07-12T11:36:06Z
dc.date.available2011-07-12T11:36:06Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 2002, 6: 9-39. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7765
dc.description.abstract[Resumo] Frei Martín Sarmiento é sen dúbida unha das liguras máis importantes da Ilustración española, tanto pola diversidade de temas aos que dedicou o seu tempo como polos principios epistemolóxicos que asumiu. Un ha boa parte da súa extensa obra aborda, di- rectamente ou máis de esguelio, cuestións relacionadas coa educación, sendo numerosas as rellexións que se reliren ao ensino dos nenos e xoves desde calquera das súas lacianas: me- todoloxía, organización ou didáctica. Neste traballo tentamos achegármonos a este aspecto concreto para poñer de manilesto a coherencia, validez e proxección actual do seu discurso pedagóxico.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Frei Martín Sarmiento is indisputably one 01 the most important ligures 01 the Spanish Enlightenment, owing both to the diversily 01 subjects he undertook and to the epis- temological principies he adopted. A large part 01 his prodigious work deals with issues related to education both direcliy and indirectly, including a wealth 01 reflections on the education 01 children and young people, lrom any one 01 its many lacets: methodology, organisation, tea- chingo The purpose 01 this article is to gain a more in-depth knowledge 01 this specilic aspect and to highlight the coherence, validily and modern projection 01 his thinking on pedagogy.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleAs ideas pedagóxicas de Martín Sarmiento como expresión do discurso educativo da Ilustración europeaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem