Mostrar o rexistro simple do ítem
A Educación Especial: xénese e cuestionamiento dunha dobre rede educativa
dc.contributor.author | Núñez Mayán, María Teresa | |
dc.date.accessioned | 2011-07-12T11:33:01Z | |
dc.date.available | 2011-07-12T11:33:01Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.citation | Sarmiento Anuario galego de historia da educación, 2000, 4: 99-117. ISSN: 1138-5863 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-5863 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/7739 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Neste estudio preténdese lacer un percorrido polas distintas etapas que atra- vesou a Educación Especial partindo da análise dos diversos enloques: médico, psicoló- xico e educativo que caracterizou a cada unha delas. O obxectivo é suliñar algunhas cla- ves da evolución histórica que nos axuden a interpretar os grandes cambios conceptuais e organizativos que están tendo lugar nesta disciplina. | es_ES |
dc.description.abstract | [Abstract] This paper is trying to go trough different stages that cross over Special Education in these several perspectives 01 analysis: medical, psicological and educational. The main aim is remark on some clues 01 historical evolution that support us to know con- ceptual and organizative big changes that is happened in our subjet. | es_ES |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | A Educación Especial: xénese e cuestionamiento dunha dobre rede educativa | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |