Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorNúñez Mayán, María Teresa
dc.date.accessioned2011-07-12T11:33:01Z
dc.date.available2011-07-12T11:33:01Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 2000, 4: 99-117. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7739
dc.description.abstract[Resumo] Neste estudio preténdese lacer un percorrido polas distintas etapas que atra- vesou a Educación Especial partindo da análise dos diversos enloques: médico, psicoló- xico e educativo que caracterizou a cada unha delas. O obxectivo é suliñar algunhas cla- ves da evolución histórica que nos axuden a interpretar os grandes cambios conceptuais e organizativos que están tendo lugar nesta disciplina.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This paper is trying to go trough different stages that cross over Special Education in these several perspectives 01 analysis: medical, psicological and educational. The main aim is remark on some clues 01 historical evolution that support us to know con- ceptual and organizative big changes that is happened in our subjet.es_ES
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA Educación Especial: xénese e cuestionamiento dunha dobre rede educativaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem