Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBarreiro, Herminio
dc.date.accessioned2011-07-12T11:30:19Z
dc.date.available2011-07-12T11:30:19Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.citationSarmiento Anuario galego de historia da educación, 1999, 3: 7-23. ISSN: 1138-5863es_ES
dc.identifier.issn1138-5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7731
dc.description.abstract[Resumo] Utilizando como base argumental os documentos congresuais recentemente publicados correspondentes ao VIII Coloquio Nacional de Historia da Educación que se celebrara en Tenerife no ano 1994, neste traballo faise un repaso por tódolos aspectos relacionados con todo aquelo que dun xeito ou doutro recoñecemos como Educación Popular. O propio concepto, as orixes e mesmo os ámbitos de actuación, son contemplados aquí mediante unha análise, sustentada nun percorrido his- tórico denso e matizado, que pon de manifesto a evidente relación entre este modelo de educación e os movementos revolucionarios, sobre todo no que ao século XX atinxe.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] Using recently published documents from the VII National Colloquium on the History of Education, held in Tenerile in 1994, this paper reviews all aspects related to what is known as Popular Education. The concept itsell, its origins, and the environments where it developed, are discussed here through an analysis, backed up by a historical journey, revealing the clear relationship between this model 01 education and the revolutionary movements, related particularly to the XXth century.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleEducación popular, sistema social, sistema políticoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem