Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorÁlvarez-Sousa, Antonio
dc.contributor.authorRego Veiga, Gustavo
dc.contributor.authorLeira López, José
dc.contributor.authorGomis-Rodríguez, Alfonso
dc.contributor.authorCaramés, Rosa Elena
dc.contributor.authorAndrade, María
dc.date.accessioned2011-07-12T11:10:59Z
dc.date.available2011-07-12T11:10:59Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationROTUR Revista de ocio y turismo, 2008, 1: 19-50. ISSN: 1888-6884es_ES
dc.identifier.issn1888-6884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7675
dc.description.abstract[Resumo] Neste artigo analizamos a innovación no sector turístico dende o enfoque do suxeito organi- zación en canto actor da innovación. Partimos do contexto en que as organizacións realizan accións de innovación e sinalamos as grandes tendencias de innovación no sector, o sistema nacional e local de innovación. Diferenciamos distintos tipos de innovación segundo a profun- didade (radical ou incremental) e segundo o factor de innovación (produto, proceso, mercado, organización), con indicación da fonte, a motivación-efecto da innovación e os obstáculos da non-introdución. Para cada innovación sinalamos o tipo de organización máis proclive a intro- ducila segundo o tamaño (grandes e pequenas), o asentamento (residentes e novos partici- pantes) e as características dos seus dirixentes.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] En este artículo analizamos la innovación en el sector turístico desde el enfoque del sujeto- organización en cuanto actor de la innovación. Partimos del contexto en el que las organiza- ciones realizan acciones de innovación, indicando las grandes tendencias de innovación en el sector, el sistema nacional y local de innovación. Diferenciamos distintos tipos de innovación según la profundidad (radical o incremental) y según el factor de innovación (producto, pro- ceso, mercado, organizacional) indicando la fuente, la motivación-efecto de la innovación y los obstáculos de la no introducción. Para cada innovación indicamos el tipo de organización más proclive a introducirla según el tamaño (grandes y pequeñas), el asentamiento (residentes y nuevos participantes) y las características de sus dirigentes.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] In this article, we analyse innovation in the tourism industry focusing on the organisation-sub- ject as an actor of innovation. Our point of departure is the context in which organisations per- form innovation actions, and we indicate the major innovation trends in the industry, the national and local innovation system.We distinguish between different types of innovation on the basis of the depth (radical or incremental) and the innovation factor (product, process, market, organisational), specifying the source and the motivation-effect of the innovation and the obstacles arising from non-implementation. For each innovation, we specify the type of organisation most likely to implement it on the basis of the size (large and small), the settle- ment (residents and new participants) and the managers’ characteristics.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectInnovación turísticaes_ES
dc.subjectSistemas y tipos de innovaciónes_ES
dc.subjectOrganizacioneses_ES
dc.subjectFuentes y motivaciones de innovaciónes_ES
dc.subjectTourism innovationes_ES
dc.subjectSystems and types of innovationes_ES
dc.subjectOrganisationses_ES
dc.subjectSources and motivations of innovationes_ES
dc.titleInnovación turística: perspectivas teóricas y objetos de estudioes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/rotur.2008.1.1.1224


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem