Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorJacob, Marta
dc.contributor.authorAguiló, Eugeni
dc.date.accessioned2011-07-12T11:10:58Z
dc.date.available2011-07-12T11:10:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationROTUR Revista de ocio y turismo, 2008, 1: 51-64. ISSN: 1888-6884es_ES
dc.identifier.issn1888-6884
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7674
dc.description.abstract[Resumo] Este traballo iníciase cunha descrición do marco teórico empregado para a análise e a medida da innovación en sectores de servizos en xeral e no turismo en particular. Realízase unha aná- lise da evidencia empírica dispoñible sobre a actividade innovadora do sector turístico balear e a súa capacidade de transferir tecnoloxías e coñecementos a outros destinos menos desen- volvidos, na cal nos centramos nos resultados de dous traballos (Jacob et al., 2004; Jacob e Groizard, 2007). Basicamente, a innovación é un fenómeno moi frecuente no sector turístico balear. Falamos dunha innovación principalmente tecnolóxica, da área de tecnoloxías da información e comunicación (TIC) e da área ambiental. Así mesmo, as actividades de innova- ción das cadeas hoteleiras multinacionais (como as de orixe balear) en países de renda media e baixa teñen un enorme potencial para fomentar o desenvolvemento doméstico.es_ES
dc.description.abstract[Resumen] Este trabajo se inicia con la descripción del marco teórico para el análisis y la medición de la innovación en sectores de servicios en general y en turismo en particular. Se realiza un análi- sis de la evidencia empírica disponible sobre la actividad innovadora del sector turístico bale- ar y su capacidad de transferir tecnologías y conocimientos a otros destinos menos desarrolla- dos, centrándonos en los resultados que arrojan dos trabajos (Jacob et al., 2004; Jacob y Groizard, 2007). Básicamente, la innovación es un fenómeno muy frecuente en el sector turís- tico balear, la innovación es principalmente tecnológica y del área de tecnologías de la infor- mación y comunicación (TIC) y del área medioambiental. Asimismo, las actividades de innova- ción de las cadenas hoteleras multinacionales (como las de origen balear) en países de renta media y baja tienen un enorme potencial para promocionar el desarrollo doméstico.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This work begins with a description of the theoretical framework used for the analysis and measurement of innovation in the services sectors in general, and tourism in particular. The available empirical evidence on the innovative activity of the Balearic Islands’ tourism industry and its capacity to transfer technologies and knowledge to other, less developed destinations is analysed, focusing on the results from two studies (Jacob et al., 2004; Jacob and Groizard, 2007). Basically, innovation is a very frequent phenomenon in the Balearic Islands’ tourism industry, and it is primarily technological, in the areas of information and communications technologies (ICT) and the environment. Moreover, innovation activities by multinational hotel chains (and those based in the Balearic Islands) in medium- and low-income countries have a great potential to promote domestic development.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectInnovaciónes_ES
dc.subjectTransferencia de tecnologíaes_ES
dc.subjectSector turísticoes_ES
dc.subjectIslas Baleareses_ES
dc.subjectInnovationes_ES
dc.subjectTechnology transferes_ES
dc.subjectTourism industryes_ES
dc.subjectBalearic Islandses_ES
dc.titleLa innovación en el sector turístico: el caso de Baleareses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.17979/rotur.2008.1.1.1225


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem