Browsing ROTUR. Revista de ocio y turismo by Issue Date
Now showing items 1-20 of 198
-
Innovación turística: perspectivas teóricas y objetos de estudio
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] Neste artigo analizamos a innovación no sector turístico dende o enfoque do suxeito organi- zación en canto actor da innovación. Partimos do contexto en que as organizacións realizan accións de innovación e ... -
Introducción
(Universidade da Coruña, 2008) -
Los sistemas de información geográfica en turismo
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] A internet converteuse nun dos lugares máis populares para publicar e buscar case calquera tipo de información. En particular, a información turística gañou moita atención na rede durante os últimos anos, e non ... -
Los blogs dentro del turismo 2.0
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] As novas tecnoloxías aparecidas coa Web 2.0 teñen a súa aplicación no mundo do turismo e as viaxes: velaí xorde o denominado Turismo 2.0, de que os blogs son un elemento fundamen- tal. Os blogs supoñen unha ... -
Innovación en la actividad turística vasca: hacia un modelo competitivo en la C.A. de Euskadi
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] Nun marco global de crecente importancia económica da industria turística, os datos testemu- ñan que a evolución do sector turístico en Euskadi amosa unha senda de crecemento sostido que, no entanto, vén marcado ... -
Innovación en turismo: polo gastronómico Tomás Jofré -Buenos Aires, Argentina-
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] A importancia e o recoñecemento que o turismo está a adquirir no mundo, e particularmente na Arxentina, motiva que novos lugares o incorporen como estratexia para o seu desenvolve- mento, cando as particularidades ... -
La innovación en el sector turístico: el caso de Baleares
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] Este traballo iníciase cunha descrición do marco teórico empregado para a análise e a medida da innovación en sectores de servizos en xeral e no turismo en particular. Realízase unha aná- lise da evidencia ... -
Innovación tecnológica, competitividad y productividad: una aproximación al sector Hostelería y Restauración de la Comunidad Valenciana
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] A innovación tecnolóxica contribúe, en boa medida, ao crecemento do sector turístico e ao aumento da produtividade dos factores de produción. Neste artigo, relaciónanse factores como a innovación, o emprego, a ... -
Innovación en museos: museo y comunidad en la oferta al turismo cultural
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] O presente artigo aborda a temática do museo (local ou rexional) e a súa incidencia nunha oferta de calidade para o turismo cultural, por medio da cal os potenciais visitantes sexan atra- ídos por servizos e ... -
Turismo e responsabilidade social: análise do programa Berimbau da costa do Sauípe
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumen] La construcción del complejo turístico Costa do Sauípe, en Bahía (Brasil), provocó visibles cambios en las relaciones sociales, económicas y ambientales de la región al inicio de sus actividades. Ante esa ... -
Introducción
(Universidade da Coruña, 2009) -
Intervenir en las preocupaciones sociales. Una reflexión sobre la Corporate Social Responsability en el turismo de Italia
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] No mundo «opulento» en que hoxe vivimos estabilízanse, en lugar de desaparecer, os medos e as ansias, as incertezas das persoas en relación co futuro e a seguridade propia, da familia e dos fillos, porque se percibe ... -
Turismo accesible como ejemplo de responsabilidad social en las empresas y destinos turísticos. El caso de Lousâ (Portugal)
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] A responsabilidade social, entendida como unha nova cultura empresarial baseada na xestión ética, pode servir como canle para mellorar a competitividade e a reputación das empresas turísticas, en resposta ás ... -
Los rostros silenciados de la responsabilidad
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] Este artigo ofrece unha lectura ética da responsabilidade aplicada ás organizacións da esfera económica das nosas sociedades. Tendo como marco de referencia a actual situación de crise e as medidas que se están ... -
Una aproximación teórica a la relación de la empresa turística con la ética y la responsabilidad social
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] Dadas as condicións imperantes da sustentabilidade global é conveniente encontrar outros paradigmas que permitan tanto o estudo do impacto da xeración de negocios turísticos como a análise da creación de negocios ... -
La responsabilidad social de las organizaciones turísticas (Caso Riviera Nayarit. México)
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] Neste artigo analízase o desenvolvemento do turismo onde resulta non ser o simple resul- tado do funcionamento dun mercado; a dinamización do turismo é neste sentido o produ- to de acordos sobre o que está en ... -
Ética de la empresa y estrategias empresariales
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] O tema da ética afecta o mundo das organizacións produtivas, e proponse valorar a súa compatibilidade coa creación do valor, entendida como a maior produción obtida a respecto do valor dos recursos empregados, ... -
Responsabilidad social y desarrollo turístico. Oportunidades en Ferrol-Ortegal
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] A aplicación de políticas de Responsabilidade Social Corporativa por parte das empresas é unha idea que se ven desenrolando e incrementando nos últimos anos. Neste sentido, se ben a realización de actividades ... -
Una aproximación a la accesibilidad turística: por un turismo para todos
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] O ocio e as vacacións constitúen un dereito para todas as persoas, mais a pesar disto pouco máis da metade da poboación europea está en condicións de poder exercelo plenamente, o que é debido a diferentes ... -
La responsabilidad social corporativa como oportunidad para las empresas turísticas
(Universidade da Coruña, 2009)[Resumo] En primeiro lugar realízase unha aproximación xeral ao concepto de responsabilidade social empresarial e coméntanse algunhas das características deste novo modelo de xestión. A seguir, repásanse algunhas das ...