Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sete pasos para a danza da pedagoxía ambiental

Thumbnail
Ver/abrir
AS_8_2009_art_6.pdf (225.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7410
Coleccións
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009) [12]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Sete pasos para a danza da pedagoxía ambiental
Autor(es)
Tréllez Solís, Eloísa
Data
2009
Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2009, 8: 121-131. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] A pedagoxía ambiental como concepto pode levarnos a multitude de aproximacións. As súas expresións son tan numerosas como o foron as experiencias educativas ambientais levadas a cabo nos trinta e catro anos transcorridos desde a moi coñecida reunión mundial en Belgrado de 1975. Tres décadas de diversidade de enfoques, accións e metodoloxías aplicadas que no caso de América Latina foron singularmente creativas e conformaron unha fermosa e vibrante danza que presento en sete pasos que forman parte dunha xenial coreografía, suma de ritmos e cadencias, dos nosos tempos educativos.
 
[Abstract] Environmental pedagogy as a concept can lead us to a myriad of approaches. Its expressions are as varied as the environmental education experiences carried out in the thirty-four years that have elapsed since the well-known world meeting in Belgrade in 1975. Three decades of a diversity of approaches, actions and applied methodologies which, in the case of Latin America, have been uniquely creative and shaped a beautiful and vibrant dance. I would like to describe it here in seven steps that are part of a brilliant choreography, the summing up of the rhythms and cadences of our educational times.
 
Palabras chave
Pedagoxía ambiental
Metodoloxía
Creatividade
Cooperación
Environmental pedagogy
Methodology
Creativity
Cooperation
 
ISSN
1887-2417

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións