Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A evoluçâo do conceito de Educaçâo na área do ambiente, no mundo e em Portugal

Thumbnail
Ver/abrir
AS_8_2009_art_3.pdf (324.6Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7404
Coleccións
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009) [12]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A evoluçâo do conceito de Educaçâo na área do ambiente, no mundo e em Portugal
Autor(es)
Branco, María José Q.F.C.
Data
2009
Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2009, 8: 45-64. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] Os danos ao medio ambiente foron despertando na humanidade a sensibilidade á necesidade de cambio. Os estudos ambientais e ecolóxicos multiplicáronse e a aparición dos sucesivos desastres impuseron de feito a necesidade de intervir en todos os niveis educativos. Así, o concepto de educación ambiental evolucionou a un estilo máis conservacionista cara a preocupación centrada principalmente na educación, pasando recientemente por un período no que a sustentabilidade é a chave. Esta evolución do concepto reflexa non so as preocupacións ambientais, senon tamén as facetas das que se reviste en termos políticos e educativos.
 
[Abstract] The environmental threats have been awakening human sensitivity to a deep change. The ecological and environmental studies have been increasing and the constant environmental disasters have obliged people to strongly interfere in all educational levels. Thus the Environmental Educational Concept has evolved from a conservative view to a constant worry focused on education. It has passed through a stage in which sustainability is the main issue. The evolution of this concept reflects not only the environmental worries but also on what concerns the political and educational responsibilities.
 
Palabras chave
Medio ambiente
Conservacionismo
Educación
Sustentabilidade
Environmental
Conservationism
Education
Sustainability
 
ISSN
1887-2417

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións