Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Horizontes educativos na traxectoria do desenvolvemento humano

Thumbnail
Ver/abrir
AS_8_2009_art_4.pdf (269.4Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7402
Coleccións
  • REV - AS - Nº 08, (xullo - decembro 2009) [12]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Horizontes educativos na traxectoria do desenvolvemento humano
Autor(es)
Montero Souto, Pablo
Data
2009
Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2009, 8: 65-85. ISSN: 1887-2417
Resumo
[Resumo] Os Relatorios do Desenvolvemento Humano, publicados polo Programa das Nacións Unidas para o Desenvolvemento dende a década dos noventa, conteñen un conxunto de importantes referentes pedagóxicos para validar a necesidade dunha Educación Social e Ambiental de marcado carácter ético, cívico e político. Con tal hipótese, a lectura do concepto Desenvolvemento Humano, institucionalizado no seno da Organización das Nacións Unidas, suxire que a educación ten que servir para ampliar as opcións das persoas e dos grupos sociais, brindándolle a cadaquén a oportunidade de levar unha vida que teña motivos para valorar, de modo que os poboadores do planeta poidan exercer a liberdade de ser quen son para participar de todos beneficios do seu desenvolvemento. En todo caso, remitindo estas perspectivas ao proxecto dunha educación que está chamada a ser eminentemente crítica cos actuais modelos de riqueza, crecemento, progreso, benestar social, calidade de vida etc., tanto como coa xeración das alternativas que os veñan a substituír.
 
[Abstract] The Human Development Reports, published by the United Nations Development Program since the 1990’s, contain a set of important pedagogical referents to justify the need for a Social and Environmental Education of a markedly ethical, civic and political nature. Based on such a hypothesis, the reading of the concept of Human Development, institutionalized at the heart of the United Nations Organization, suggests that education must serve to widen the options of different people and social groups, offering each one the opportunity to lead a life they have reasons to value, so that the inhabitants of the planet may exercise the freedom to be who they are and take part in all the benefits of their development. In any case, these perspectives point to the project of an education that is meant to be essentially critical with the current models of wealth, growth, progress, social welfare, quality of life, etc., as well as with the generation of the alternatives that are to replace them.
 
Palabras chave
Desenvolvemento humano
PNUD
Obxectivos de desenvolvemento do milenio
Década da educación para o desenvolvemento sustentable
Human development
Milennium development goals
Decade of education for sustainable development
 
ISSN
1887-2417

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións