Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 07, (xaneiro - xuño 2009)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 07, (xaneiro - xuño 2009)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Publicidade, educación ambiental e quentamento global

Thumbnail
Ver/Abrir
AS_7_2009_art_7.pdf (2.890Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7391
Colecciones
  • REV - AS - Nº 07, (xaneiro - xuño 2009) [13]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Publicidade, educación ambiental e quentamento global
Autor(es)
Pedrós Pérez, Gerardo
Martínez Jiménez, Pilar
Fecha
2009
Cita bibliográfica
Ambientalmente Sustentable, 2009, 7: 127-143. ISSN: 1887-2417
Resumen
[Resumo] Preséntase como estratexia para reducir as emisións de gases de efecto invernadoiro o fomento dunha publicidade responsable fronte ao cambio climático. Recóllense as posibles conexións entre a educación ambiental e a publicidade e as estratexias que deben seguirse na aula. Faise unha análise da denominada publicidade ecolóxica. Propóñense códigos de boas prácticas na publicidade de automóbiles e transporte aéreo en relación co cambio climático e o aforro enerxético. Formúlase a creación dun observatorio da publicidade e o cambio climático.
 
[Abstract] Introducing as a strategy to reduce emissions of greenhouse gases an advertisement promoting responsible climate change. Lists the possible links between environmental education and publicity, and strategies to follow in the classroom. An analysis is made of the so-called eco-advertising. Proposed code as of good practices in the advertising of cars and air transport in relation to climate change and energy saving. It proposes the creation of an Observatory of Advertising and Climate Change.
 
Palabras clave
Cambio climático
Educaicón ambiental
Publicidade e medio
Códigos de boas prácticas na publicidade
Observatoria de publicidade
Climate change
Environmental education
Advertising campaign and environment
Good practices advertising
Advertising observatory
 
ISSN
1887-2417

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias