Mostrando ítems 6-10 de 13

    • O Xardín Botánico de Caracas 

      Delascio Chitty, Francisco (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético), ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ...
    • As bolboretas e o seu papel na educación ambiental: xardíns de bolboretas 

      Carceller, Fernando (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] As bolboretas diúrnas son un excelente grupo de bioindicadores que nos permite comprobar que se están a producir cambios nos ciclos biolóxicos das especies. Identificar e facer un seguimento de bolboretas diúrnas ...
    • Educaçâo Agro-ambiental: a floresta como tema de trabalho 

      Colaço, M. Conceiçâo; Carvalho, Mariana (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Este artigo foca um programa continuado de educação ambiental ligado a temas agro-florestais que decorre desde 1996 no meio de Lisboa no Instituto Superior de Agronomia. A Tapada da Ajuda, antigo espaço de casa e ...
    • O Parque de Collserola, unha ferramenta de xestión e educación ambiental 

      Ventura i Cabús, Montse; Amendares i Calvet, Roser (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Vinte anos despois da aprobación do Plano Especial de Ordenación e Protección da Serra de Collserola, continúan vixentes os obxectivos establecidos referentes ao mantemento da estabilidade dos sistemas naturais, ...
    • A interpretación do patrimonio nos xardíns históricos con uso recreativo 

      Salas Rojas, Juan Manuel (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] A interpretación do patrimonio pode ser unha boa maneira de facilitar as conexións intelectuais e emotivas entre o visitante e os significados dos xardíns. Os xardíns históricos son os susceptibles de ser visitados, ...