REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008): Envíos recentes
Mostrando ítems 6-10 de 13
-
O Xardín Botánico de Caracas
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético), ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ... -
As bolboretas e o seu papel na educación ambiental: xardíns de bolboretas
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] As bolboretas diúrnas son un excelente grupo de bioindicadores que nos permite comprobar que se están a producir cambios nos ciclos biolóxicos das especies. Identificar e facer un seguimento de bolboretas diúrnas ... -
Educaçâo Agro-ambiental: a floresta como tema de trabalho
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] Este artigo foca um programa continuado de educação ambiental ligado a temas agro-florestais que decorre desde 1996 no meio de Lisboa no Instituto Superior de Agronomia. A Tapada da Ajuda, antigo espaço de casa e ... -
O Parque de Collserola, unha ferramenta de xestión e educación ambiental
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] Vinte anos despois da aprobación do Plano Especial de Ordenación e Protección da Serra de Collserola, continúan vixentes os obxectivos establecidos referentes ao mantemento da estabilidade dos sistemas naturais, ... -
A interpretación do patrimonio nos xardíns históricos con uso recreativo
(Universidade da Coruña, 2008)[Resumo] A interpretación do patrimonio pode ser unha boa maneira de facilitar as conexións intelectuais e emotivas entre o visitante e os significados dos xardíns. Os xardíns históricos son os susceptibles de ser visitados, ...