Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Listar REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008) data de publicación 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008)
  • Listar REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008) data de publicación
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008)
  • Listar REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008) data de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listar REV - AS - Nº 06, (xullo - decembro 2008) por data de publicación

Ordenar por:

Orde:

Resultados:

Mostrando ítems 1-13 de 13

  • título
  • data de publicación
  • data de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • O Viveiro educador como espaço para a educaçâo ambiental 

      Nogueira Lemos, Gustavo; Rozando Maranhâo, Renata (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] A Educação Ambiental é uma estratégia fundamental para o enfrentamento da atual crise civilizatória. Um bom exemplo de estrutura que possibilita o desenvolvimento de atividades educativas ...
    • A xestión forestal próxima á natureza como método de xestión sustentable 

      Tíscar Oliver, Pedro Antonio (Universidade da Coruña, 2008)
    • O Parque de Collserola, unha ferramenta de xestión e educación ambiental 

      Ventura i Cabús, Montse; Amendares i Calvet, Roser (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Vinte anos despois da aprobación do Plano Especial de Ordenación e Protección da Serra de Collserola, continúan vixentes os obxectivos establecidos referentes ao mantemento da estabilidade dos sistemas naturais, ...
    • Educaçâo Agro-ambiental: a floresta como tema de trabalho 

      Colaço, M. Conceiçâo; Carvalho, Mariana (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Este artigo foca um programa continuado de educação ambiental ligado a temas agro-florestais que decorre desde 1996 no meio de Lisboa no Instituto Superior de Agronomia. A Tapada da Ajuda, antigo espaço de casa e ...
    • A interpretación do patrimonio nos xardíns históricos con uso recreativo 

      Salas Rojas, Juan Manuel (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] A interpretación do patrimonio pode ser unha boa maneira de facilitar as conexións intelectuais e emotivas entre o visitante e os significados dos xardíns. Os xardíns históricos son os susceptibles de ser visitados, ...
    • Participación ambiental a partir de afeccións: o caso do CEA Polvoranca 

      Astasio, Pepe; Llobera, Pablo (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Este artigo pretende mostrar e sistematizar os distintos procesos de participación ambiental iniciados desde o Centro de Educación Ambiental Polvoranca (Leganés, Madrid), procesos abertos coa poboación local, ...
    • Presentación do número 

      Sin autor (Universidade da Coruña, 2008)
    • Unha nova cultura forestal para a sociedade galega: o proxecto do Parque forestal de Liáns 

      Vales, Carlos (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Preséntase un proxecto de Parque Forestal. O deseño e concepción do proxecto baséase no aproveitamento dunhas circunstancias favorables especiais: a existencia dunha finca de propiedade pública, xestionada ...
    • Carta de Florencia-Xardíns Históricos 

      ICOMOS (Universidade da Coruña, 2008)
    • Educaçâo Ambiental em jardins botânicos: um caso brasileiro 

      Saisse, Maryane V.; Rueda, María Manuela (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os Jardins Botânicos são instituições cada vez mais abertas ao público, que visam a pesquisa, a conservação vegetal e a educação. Hoje, de acordo com o Botanic Gardens Conservation Internacional (BGCI), existem ...
    • A experiencia educativa do Xardín Botánico de Córdoba 

      Martínez Escrich, Bárbara (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os xardíns botánicos de hoxe en día desenvolven funcións que van máis alá das relacionadas co estudo e a conservación da diversidade vexetal. A educación ambiental converteuse nun dos principais puntos de preocupación ...
    • O Xardín Botánico de Caracas 

      Delascio Chitty, Francisco (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] Os xardíns botánicos non poden entenderse só como coleccións de magníficos exemplares; teñen un importante papel social (educativo, de ocio e tamén estético), ambiental (pulmón verde) e científico (investigación, ...
    • As bolboretas e o seu papel na educación ambiental: xardíns de bolboretas 

      Carceller, Fernando (Universidade da Coruña, 2008)
      [Resumo] As bolboretas diúrnas son un excelente grupo de bioindicadores que nos permite comprobar que se están a producir cambios nos ciclos biolóxicos das especies. Identificar e facer un seguimento de bolboretas diúrnas ...

      Listar

      Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

      A miña conta

      AccederRexistro
      Sherpa
      OpenArchives
      OAIster
      Scholar Google
      UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións