Show simple item record

dc.contributor.authorOjea Rúa, Manuel
dc.date.accessioned2010-01-26T13:35:07Z
dc.date.available2010-01-26T13:35:07Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 14: 57-71 ISSN 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/7063
dc.description.abstract[Resumo] Este estudo mostra os resultados dunha investigación, que ten como finalidade aportar os datos sobre a nosoloxía específica do trastorno de Asperger e o trastorno autista de alto funcionamento, en canto puideran constituír dúas categorías clínicas diferenciais, así como, se fóra o caso, as implicacións que as súas conclusións puideran significar para a intervención psicoeducativa de ambas poboacións de estudantes
dc.description.abstract[Abstract] This study offer the outputs of the research whose exhibit the information over the classification different specific about of the Asperger´s syndrome and the high function of autistic disorder, as well as the implications of result in for the psychoeducational intervention on the students group
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.subjectAsperger syndromees_ES
dc.subjectAutistic spectrum disorderes_ES
dc.subjectHigh functioning autismes_ES
dc.subjectFeature testses_ES
dc.titleTranstorno de Asperger versus transtorno autista de alto funcionamientoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record