Mostrar o rexistro simple do ítem
Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da Galiza
dc.contributor.author | Morán Fraga, Humberto | |
dc.contributor.author | Barca-Lozano, Alfonso | |
dc.contributor.author | Porto Rioboo, Ana María | |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T13:35:00Z | |
dc.date.available | 2010-01-26T13:35:00Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2007, 14: 181-193 ISSN 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/7057 | |
dc.description.abstract | [Resumo] A configuración actual do autoconceito refere un conxunto de autoesquemas que organizan a información derivada da própria experiéncia e do feedback dos outros significativos, formando unha base de coñecimento sobre as próprias habilidades, logros, preferéncias, valores, etc. que à sua vez se utilizan para recoñecer e interpretar a autoinformación procedente do contexto social imediato. A investigación do autoconceito entre o alunado galego de formación profesional de grau médio –a etapa educativa que, xunto ao bacharelato, conforma o ensino secundário pós-obrigatório- mostra en primeiro lugar que estas autopercepcións configuran unha estrutura multidimensional e hierárquica organizada arredor de tres ámbitos: académico, social e privado. Ademais o autoconceito académico constitui, entre todos os factores estudados, o máis poderoso determinante do rendimento do alunado. Paralelamente, as dimensións físicas do autoconceito (referidas tanto à aparéncia como à capacidade física) exercen unha determinación negativa sobre o rendimento. | |
dc.description.abstract | [Abstract] Actual self-steem perception refers to a set of self schemes that coordinates information procceding from their own experience and from other significant feedback, creating a base of knowledge over their own skills, schievements, preferences, values, etc., being at the same time insed to acknowledge and understand immediate social information contents The self-steem research amongst technical college students in Galicia —educative level that, together with secondary school forms secondary obligatory tuition— shows in the first place, that this self-perceptions shape different kinds of hierarchical structures coordinated around three aspects: academic, social and private. Secondly, academic self-steem is stablished amongst all studied factors as the most powerful source for studetns academic performance. Finally, and at the same level, physical self-steem, dimensions (regarding to appearence as well as to physical ability) a negative influence over academic performance. | |
dc.language.iso | por | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.subject | Motivación académica | es_ES |
dc.subject | Autoconceito | es_ES |
dc.subject | Procesos de aprendizaxe | es_ES |
dc.subject | Rendemento académico | es_ES |
dc.subject | Self-esteem | es_ES |
dc.subject | Academic motivation | es_ES |
dc.subject | Learning processes | es_ES |
dc.subject | Academic performance | es_ES |
dc.title | Autoconceito e procesos de aprendizaxe no alunado de Formación profesional da Galiza | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |