Formación on-line para adultos con discapacidade intelectual: unha proposta de traballo baixo unha mirada didáctica
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7019Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Formación on-line para adultos con discapacidade intelectual: unha proposta de traballo baixo unha mirada didácticaData
2005Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2005, 12: 57-69 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] Un problema que, en certa medida, obstaculiza
a inserción laboral das persoas discapacitadas
ten que ver coa falta de formación
para o desenvolvemento dunha actividade
profesional. O feito de que, por exemplo, as
propostas formativas (presenciais e/ou e-learning)
se esquezan -na maioría dos casos- das
persoas que presentan discapacidade intelectual
dificulta enormemente que estas poidan
acceder a un sistema de formación profesional.
A concreción de pautas didácticas, sen
dúbida, constitúe unha das súas maiores dificultades.
Este traballo, particularmente,
quere aportar o seu grao de area reflexionando
sobre a teoría curricular na que debe asentarse
calquera proposta de formación dirixida
neste caso a persoas con discapacidade intelectual,
así como nos plantexamentos metodolóxicos
básicos. [Resumen] Un problema que, en cierta medida, obstaculiza
la inserción laboral de las personas discapacitadas
tiene que ver con la falta de formación
para el desarrollo de una actividad
profesional. El hecho de que, por ejemplo, las
propuestas formativas (presenciales y/o elearning)
se olviden -en la mayoría de los
casos- de las personas que presentan discapacidad
intelectual dificulta enormemente que
éstas puedan acceder a un sistema de formación
profesional. La concreción de pautas
didácticas, sin duda, constituye una de sus
mayores dificultades. Este trabajo, particularmente,
quiere aportar su grano de arena reflexionando
sobre la teoría curricular en la que
debe inscribirse cualquier propuesta de formación
dirigida en este caso a personas con
discapacidad intelectual, así como en los
planteamientos metodológicos básicos
ISSN
1138-1663