Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 12, (2005)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 12, (2005)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Formación on-line para adultos con discapacidade intelectual: unha proposta de traballo baixo unha mirada didáctica

Thumbnail
Ver/Abrir
RGP_12-4.pdf (1.115Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7019
Colecciones
  • REV - RGPPE - Vol. 12, (2005) [12]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Formación on-line para adultos con discapacidade intelectual: unha proposta de traballo baixo unha mirada didáctica
Autor(es)
Fernández Tilve, María Dolores
Malvar Méndez, María Laura
Fecha
2005
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2005, 12: 57-69 ISSN: 1138-1663
Resumen
[Resumo] Un problema que, en certa medida, obstaculiza a inserción laboral das persoas discapacitadas ten que ver coa falta de formación para o desenvolvemento dunha actividade profesional. O feito de que, por exemplo, as propostas formativas (presenciais e/ou e-learning) se esquezan -na maioría dos casos- das persoas que presentan discapacidade intelectual dificulta enormemente que estas poidan acceder a un sistema de formación profesional. A concreción de pautas didácticas, sen dúbida, constitúe unha das súas maiores dificultades. Este traballo, particularmente, quere aportar o seu grao de area reflexionando sobre a teoría curricular na que debe asentarse calquera proposta de formación dirixida neste caso a persoas con discapacidade intelectual, así como nos plantexamentos metodolóxicos básicos.
 
[Resumen] Un problema que, en cierta medida, obstaculiza la inserción laboral de las personas discapacitadas tiene que ver con la falta de formación para el desarrollo de una actividad profesional. El hecho de que, por ejemplo, las propuestas formativas (presenciales y/o elearning) se olviden -en la mayoría de los casos- de las personas que presentan discapacidad intelectual dificulta enormemente que éstas puedan acceder a un sistema de formación profesional. La concreción de pautas didácticas, sin duda, constituye una de sus mayores dificultades. Este trabajo, particularmente, quiere aportar su grano de arena reflexionando sobre la teoría curricular en la que debe inscribirse cualquier propuesta de formación dirigida en este caso a personas con discapacidad intelectual, así como en los planteamientos metodológicos básicos
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias