Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 12, (2005)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 12, (2005)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Formación on-line para adultos con discapacidade intelectual: unha proposta de traballo baixo unha mirada didáctica

Thumbnail
View/Open
RGP_12-4.pdf (1.115Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/7019
Collections
  • REV - RGPPE - Vol. 12, (2005) [12]
Metadata
Show full item record
Title
Formación on-line para adultos con discapacidade intelectual: unha proposta de traballo baixo unha mirada didáctica
Author(s)
Fernández Tilve, María Dolores
Malvar Méndez, María Laura
Date
2005
Citation
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2005, 12: 57-69 ISSN: 1138-1663
Abstract
[Resumo] Un problema que, en certa medida, obstaculiza a inserción laboral das persoas discapacitadas ten que ver coa falta de formación para o desenvolvemento dunha actividade profesional. O feito de que, por exemplo, as propostas formativas (presenciais e/ou e-learning) se esquezan -na maioría dos casos- das persoas que presentan discapacidade intelectual dificulta enormemente que estas poidan acceder a un sistema de formación profesional. A concreción de pautas didácticas, sen dúbida, constitúe unha das súas maiores dificultades. Este traballo, particularmente, quere aportar o seu grao de area reflexionando sobre a teoría curricular na que debe asentarse calquera proposta de formación dirixida neste caso a persoas con discapacidade intelectual, así como nos plantexamentos metodolóxicos básicos.
 
[Resumen] Un problema que, en cierta medida, obstaculiza la inserción laboral de las personas discapacitadas tiene que ver con la falta de formación para el desarrollo de una actividad profesional. El hecho de que, por ejemplo, las propuestas formativas (presenciales y/o elearning) se olviden -en la mayoría de los casos- de las personas que presentan discapacidad intelectual dificulta enormemente que éstas puedan acceder a un sistema de formación profesional. La concreción de pautas didácticas, sin duda, constituye una de sus mayores dificultades. Este trabajo, particularmente, quiere aportar su grano de arena reflexionando sobre la teoría curricular en la que debe inscribirse cualquier propuesta de formación dirigida en este caso a personas con discapacidad intelectual, así como en los planteamientos metodológicos básicos
 
ISSN
1138-1663

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback