Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 11, (2004)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 11, (2004)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Deixem-me ser autónomo: educando na e para a autonomia na disciplina de introdução à filosofia

Thumbnail
Ver/Abrir
RGP_11-20.pdf (1.594Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/7001
Colecciones
  • REV - RGPPE - Vol. 11, (2004) [19]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Deixem-me ser autónomo: educando na e para a autonomia na disciplina de introdução à filosofia
Autor(es)
Melro, Joaquim
Barata, Fernanda
César, Margarida
Fecha
2004
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2004, 11: 325-341 ISSN: 1138-1663
Resumen
[Resumo] "Por que motivo ternos que ter Filosofia?" - Eis a dolorosa quesHio com que é afrontada grande parte dos professores de Introdução a Filosofia. Se jamais se ouviu questionar a necessidade da Matemática ou da Física, ainda que os alunos lhes nao nutram apreç0, perguntamo-nos a razão de legitimar a cada momento o direito, o valor e a utilidade da disciplina que leccionamos. Persistiria tal perplexidade se fosse devidamente considerada a Lei de Bases do Sistema Educativo, os objectivos e finalidades do programa desta disciplina? Persistiria esta resistencia se o aluno experimentasse e descobrisse em cada aula e na Filosofia um alicerce para, progressivamente, se desprender da menoridade e se afirmar como "ser maior"? Nao será esta urna das exigencias de urna educa9ao que se quer capaz de preparar os alunos para o exercício da cidadania crítica e participativa? Considerando que só se mudam atitudes transformando as práticas de sala de aula, a presente comunica9ao discutirá propostas de actividades inspiradas em metodologias de trabalho de projecto, mostrando os resultados que urge implementar práticas de sala de aula que desafiem e ponham em acção o aluno enquanto investigador, interpelador crítico e atento dos saberes e das problemáticas eminentemente humanas.
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias