Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorPorto Rioboo, Ana María
dc.contributor.authorSantorum Paz, Rosa
dc.date.accessioned2010-01-26T13:20:55Z
dc.date.available2010-01-26T13:20:55Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2002, 8: 229-242 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6917
dc.description.abstract[Resumo] Este estudo ten por obxectivo a análise das posíbeis relacións entre estereotipos de xénero e autoconceito-autoestima. Para tal propósito a mostra inicial de 842 alllnas e alunos de 20 e 40 da ESO das catro províncias galegas foi dividida en grupos atendendo ao grao de estereotípia, dos cais seleccionamos os mais extremos do contínuo: alunado non estereotipado (N = 229) e moi estereotipado (N =209). Os resultados indicaron que as alunas non estereotipadas obtiñan pontuacións mais elevadas nas catro dimensións do autoconceito avaliadas (xeral, académico, verbal e matemático) en relación coas suas compañeiras estereotipadas, que pola contra apresentaron unha autoestima mais negativa. Sen embargo, entre os alunos estereotipados e non estereotipados praticamente non se amosaron diferéncias nestas variábeis analisadas
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleGrao de estereotípia e variábeis afectivo-motivacionais da aprendizaxe escolar: autoconceito e autoestimaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem