Mostrar o rexistro simple do ítem
Grao de estereotípia e variábeis afectivo-motivacionais da aprendizaxe escolar: autoconceito e autoestima
dc.contributor.author | Porto Rioboo, Ana María | |
dc.contributor.author | Santorum Paz, Rosa | |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T13:20:55Z | |
dc.date.available | 2010-01-26T13:20:55Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2002, 8: 229-242 ISSN: 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/6917 | |
dc.description.abstract | [Resumo] Este estudo ten por obxectivo a análise das posíbeis relacións entre estereotipos de xénero e autoconceito-autoestima. Para tal propósito a mostra inicial de 842 alllnas e alunos de 20 e 40 da ESO das catro províncias galegas foi dividida en grupos atendendo ao grao de estereotípia, dos cais seleccionamos os mais extremos do contínuo: alunado non estereotipado (N = 229) e moi estereotipado (N =209). Os resultados indicaron que as alunas non estereotipadas obtiñan pontuacións mais elevadas nas catro dimensións do autoconceito avaliadas (xeral, académico, verbal e matemático) en relación coas suas compañeiras estereotipadas, que pola contra apresentaron unha autoestima mais negativa. Sen embargo, entre os alunos estereotipados e non estereotipados praticamente non se amosaron diferéncias nestas variábeis analisadas | |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | Grao de estereotípia e variábeis afectivo-motivacionais da aprendizaxe escolar: autoconceito e autoestima | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |