Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorBaña Castro, Manoel
dc.contributor.authorSalcines Martínez, María
dc.contributor.authorPillado Castro, Rocío
dc.contributor.authorQuiroga Blanco, Enma
dc.date.accessioned2010-01-26T13:14:11Z
dc.date.available2010-01-26T13:14:11Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 572-581 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6836
dc.description.abstract[Resumen] Partindo da idea de que a Educación é un servicio que debe propoñer solucións e alternativas á diversidade dos alumnos/as e pais/nais, facilitando instrumentos e ferramentas de desenvolvemento comunitario, na seguinte comunicación relátase un caso de Intervención Psicopedagóxica nun Centro de Secundaria sobre o marco socio-comunitario. Comenzado por un estudio de necesidades e de recursos humáns e técnicos sobre os que satisfacer as necesidades detectadas, e sobre a base dunha axuda mutua que implique lugares e puntos de encontro, preténdese crear unha dinámica de participación de tódolos axentes educativos co obxectivo de desenvolver individuos responsables e autónomos que fagan frente ós conflictos e necesidades poden estar xerándose tanto no medio escolar como social. Este tipo de axuda inter e intra vertébrase sobre o establecemento de compromisos por cada unha das partes implicadas, con metas concretas e positivas. Dos resultados desta intervención, podemos deducir que a creación de marcos de interrelación e confluencia nos que quepan todos e non se exclúa a ninguén é unha base imprescindible sobre a que desenvolver os procesos educativos. Esta filosofía de intervención radica en poñer o énfase na axuda que pode aportar cada un e evitar a búsqueda de responsabilidades de terceiros ou alleos; trátase de vincular a todos e cada un, participando e desenvolvendo as parcelas de propia autonomía, desenvolvendo hábitos de responsabilidade individual e social.
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleParticipación del alumnado e intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro de secundaria de La Coruñaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem