Mostrar o rexistro simple do ítem
Participación del alumnado e intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro de secundaria de La Coruña
dc.contributor.author | Baña Castro, Manoel | |
dc.contributor.author | Salcines Martínez, María | |
dc.contributor.author | Pillado Castro, Rocío | |
dc.contributor.author | Quiroga Blanco, Enma | |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T13:14:11Z | |
dc.date.available | 2010-01-26T13:14:11Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.citation | Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 572-581 ISSN: 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/6836 | |
dc.description.abstract | [Resumen] Partindo da idea de que a Educación é un servicio que debe propoñer solucións e alternativas á diversidade dos alumnos/as e pais/nais, facilitando instrumentos e ferramentas de desenvolvemento comunitario, na seguinte comunicación relátase un caso de Intervención Psicopedagóxica nun Centro de Secundaria sobre o marco socio-comunitario. Comenzado por un estudio de necesidades e de recursos humáns e técnicos sobre os que satisfacer as necesidades detectadas, e sobre a base dunha axuda mutua que implique lugares e puntos de encontro, preténdese crear unha dinámica de participación de tódolos axentes educativos co obxectivo de desenvolver individuos responsables e autónomos que fagan frente ós conflictos e necesidades poden estar xerándose tanto no medio escolar como social. Este tipo de axuda inter e intra vertébrase sobre o establecemento de compromisos por cada unha das partes implicadas, con metas concretas e positivas. Dos resultados desta intervención, podemos deducir que a creación de marcos de interrelación e confluencia nos que quepan todos e non se exclúa a ninguén é unha base imprescindible sobre a que desenvolver os procesos educativos. Esta filosofía de intervención radica en poñer o énfase na axuda que pode aportar cada un e evitar a búsqueda de responsabilidades de terceiros ou alleos; trátase de vincular a todos e cada un, participando e desenvolvendo as parcelas de propia autonomía, desenvolvendo hábitos de responsabilidade individual e social. | |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | Participación del alumnado e intervención psicopedagógica socio-comunitaria en un centro de secundaria de La Coruña | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |