Mostrar o rexistro simple do ítem
A educación na sociedade da información
dc.contributor.author | Gromas Campos, Manuel | |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T13:14:09Z | |
dc.date.available | 2010-01-26T13:14:09Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.citation | Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 147-153 ISSN: 1138-1663 | es_ES |
dc.identifier.issn | 1138-1663 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2183/6835 | |
dc.description.abstract | [Resumo] As Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) requiren un novo tipo de alumno/a, un alumno/a máis preocupado polo proceso que polo producto, preparado para a toma de decisións e para elixi-la ruta da súa aprendizaxe, é dicir, preparado para a autoaprendizaxe, o que abre un desafío ó sistema educativo preocupado unica e exclusivamente pola adquisición e memorización de información e a reproducción da mesma en función de patróns previamente establecidos. Estes medios reclaman a existencia dunha nova configuración do proceso didáctico e metodolóxico tradicionalmente usado nos centros, onde o saber non teña porque recaer no profesor/a , e a función dola alumno/a non sexa a de mero receptor de informacións | |
dc.language.iso | glg | es_ES |
dc.publisher | Universidade da Coruña | es_ES |
dc.title | A educación na sociedade da información | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.rights.access | info:eu-repo/semantics/openAccess |