Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorGromas Campos, Manuel
dc.date.accessioned2010-01-26T13:14:09Z
dc.date.available2010-01-26T13:14:09Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 147-153 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6835
dc.description.abstract[Resumo] As Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC) requiren un novo tipo de alumno/a, un alumno/a máis preocupado polo proceso que polo producto, preparado para a toma de decisións e para elixi-la ruta da súa aprendizaxe, é dicir, preparado para a autoaprendizaxe, o que abre un desafío ó sistema educativo preocupado unica e exclusivamente pola adquisición e memorización de información e a reproducción da mesma en función de patróns previamente establecidos. Estes medios reclaman a existencia dunha nova configuración do proceso didáctico e metodolóxico tradicionalmente usado nos centros, onde o saber non teña porque recaer no profesor/a , e a función dola alumno/a non sexa a de mero receptor de informacións
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA educación na sociedade da informaciónes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem