Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 06, (2000)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 06, (2000)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Raciocínio e comportamento social - Que relaçao? Contributos de um estudo com jovens portugueses

Thumbnail
Ver/Abrir
RGP_6-120.pdf (45.65Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6830
Colecciones
  • REV - RGPPE - Vol. 06, (2000) [125]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Raciocínio e comportamento social - Que relaçao? Contributos de um estudo com jovens portugueses
Autor(es)
Candeias, Adelinda
Almeida, Leandro S.
Fecha
2000
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 6: 956 ISSN: 1138-1663
Resumen
[Resumo] Nas últimas décadas ternos assistido a um crescente interesse, cm Psicologia e Psicopedagogia, pelo estudo do desenvolvimento e do comportamento social, Os estudos sobre «Inteligéncia socíal» preconizados, e.g., por Ford (1982), Gardner(1983). Stemberg (1985) marcam algumas das vias conceptuáis e metodológicas mais significativas relativos a esta temática. É neste contexto que vimos desonvolvendo um projecto sobre a «definiçao e avalía~a da inteligencia social cm jovens» (Candeias & Almeida, 1998. 1999,2000). No ámbito deste projecto, mais amplo, é nosso objectivo apresentar o estudo da relaçáo entre inteligencia social e índices de auto e hetero-percepçáo de competencia social em jovens portugueses. Explorando possíveís interacçoes entre raciocínio social e comportamento social. A finalizar apresentamos algumas implicaçoes psicopedagógicas deste estudo para o desenvolvimento do jovem.
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias