Cara un modelo tecnolóxico na intervención orientadora: ontoloxía, tarefa xenérica e metodoloxía KADS no proceso de avaliación psicopedagóxica
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6718Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Cara un modelo tecnolóxico na intervención orientadora: ontoloxía, tarefa xenérica e metodoloxía KADS no proceso de avaliación psicopedagóxicaAutor(es)
Data
2000Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2000, 7: 225-237 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] o propósito deste traballo que presentamos é amosa-la facticidade dunha "transferencia" de metodoloxías entre dous campos, a primeira vista, epistemoloxicamente moi distantes como son a intelixencia artificial e a orientación educativa. Esa "transferencia" entrámbolos dous diferentes saberes científicos , neste artigo, restrínxese ás seguintes cuestións: 1.- creación de ontoloxías e pseudo-ontoloxías que expliciten o coñecemento que se encerra no concepto "avaliación psicopedagóxica" ,2.- introducción no discurso da orientación e da avaliación psicopedagóxica de termos como "tarefaxenérica" ou metodoloxías (especificamente KADS) para adquiri-Io coñecemento dun experto, 3.- posibilidade de trasvase do coñecemento adquirido mediante as metodoloxías e procesos anteriores nun sistema informático. Trátase de abordar, dende logo de modo preliminar, algunhas cuestións en tomo ó problema seguinte ¿ É posible, plausible, necesario, oportuno un modelo tecnolóxico nos procesos de intervenciónna orientación educativa?
ISSN
1138-1663