Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 04, (1999)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación
  • REV - RGPPE - Vol. 04, (1999)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

As estrategias de aprendizagen nas diferentes abordagens ao estudo: uma investigação com alunos do ensino secundario

Thumbnail
Ver/abrir
RGP_4-17.pdf (768.1Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6699
Coleccións
  • REV - RGPPE - Vol. 04, (1999) [20]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
As estrategias de aprendizagen nas diferentes abordagens ao estudo: uma investigação com alunos do ensino secundario
Autor(es)
Rosário, Pedro
Almeida, Leandro S.
Data
1999
Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1999, 4: 273-280 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] Nas duas últimas décadas, numa linha cognitivo-construtivista do ensinoa prendizagem, tem-se valorizado o papel do aluno na aprendizagem. As abordagens ao estudo (Biggs, 1990) e as estratégias de autoregulacão da aprendizagem (Zimmerman, 1990) exemplificam essa perspectiva de análise. Os alunos mais eficientes na aprendizagem adoptam estratégias de mais activas e adaptadas as diferentes exigencias dos contextos e tarefas de aprendizagem. Neste artigo, tomando urna amostra de 558 alunos do Ensino Secundário em Portugal, procura-se conhecer as estratégias de aprendizagem mais usadas e a sua correlacão com as classificaçoes escolares. As correlaçoes encontradas entre as diferentes abordagens ao estudo ou as estratégias de auto-regulac;ao da aprendizagem com as classificaçoes escolares dos alunos, mesmo que estatisticamente significativas, foram reduzidas
Palabras chave
Teoría da aprendizagem
Abordagens ao estudo
Aprendizagem auto-regulada
Sucesso escolar
Learning theory
Approaches to learning
Self-regulated learning
School success
 
ISSN
1138-1663

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións