Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorNogueiras Mascareñas, Luis Miguel
dc.contributor.authorDelgado Montoto, José Amador
dc.contributor.authorFernández Vázquez, Xosé Ramón
dc.date.accessioned2010-01-26T12:48:00Z
dc.date.available2010-01-26T12:48:00Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationRevista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 215-220 ISSN: 1138-1663es_ES
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/6607
dc.description.abstract[Resume] A Formación Permanente do Profesorado galego (entendida como apoio continuado ó proceso de desenvolvemento profesional dos docentes) ocupa un lugar central e de máxima actualidade non só para os políticos e administradores, senón para a sociedade educativa en xeral. A Consellería de Educación da Xunta de Galicia redacta no ano 1990 un Plano Galego de Formación Permanente do profesorado cunha vixencia de cinco anos no que se define o marco referencial de actualización, perfeccionamento, especialización e reciclaxe científico e didáctico do profesorado, e publica o Decreto 42/1989 de 23 de febreiro que regula os Centros de Formación Continuada do Profesorado (CEFOCOPs). Todo isto, supuxo un cambio importante na política de Formación Permanente do Profesorado non universitario de Galicia. Esgotado o Plano, a Consellería realiza unha avaliación do mesmo a través de análises descriptivos e explicativos poñendo de manifesto determinadas disfuncións e propoñendo medidas correctoras das mesmas; priorizando para o curso 97/98 a formación nos propios centros a través das modalidades formativas adecuadas (Proxectos de Formación e Asesoramento en centros, Seminarios Permanente e Grupos de Traballo).
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherUniversidade da Coruñaes_ES
dc.titleA formación permanente do profesorado en Galicia: a formación en centroses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheiros no ítem

Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem