Como se poden prever, contribuir e resolve-los conflictos que poden xurdir na aula
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/6599Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
Como se poden prever, contribuir e resolve-los conflictos que poden xurdir na aulaAutor(es)
Data
1997Cita bibliográfica
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 1997, 1: 325-328 ISSN: 1138-1663
Resumo
[Resumo] Na medida en que a convivencia interna na aula funcione, a relación profesor/a-alumno/a e alumnos/as-alumnos/as será mais positiva. O profesor/a, titor/a non só, debe de preocuparse por cuestións como a didáctica, metodoloxía, contidos, destrezas e habilidades, e como avaliar. Non debe esquecer aspectos como a convivencia, poder traballar co grupo, e un requisito previo ó desenvolvemento posterior das áreas. Non se pode facer responsable só o alumno/a dos conflitos da aula. Tódolos profesores/as que imparten clase a un curso (equipo educativo) deben de unificar criterios de actuación sobre os/as alumnos/as. O actuar con criterios unificados dende o equipo educativo multiplica os efectos e facilita a consecución dós obxectivos. As conductas a desenvolver deben ser claras e especificadas. As conductas a realizar deben de ser sinxelas e claras. A conducta debe ser intrinsecamente valiosa e de interese para o alumno/a. Hai que buscar o momento oportuno para falar dos temas que podan dar lugar o motivo de conflito. Os pais, tratarán de levar unha acción complementaria co centro, co fin de actuar de maneira consensuada. As conductas problemáticas non deben ser ignoradas. Debe reforzarse positivamente a conducta correcta Debemos de intervir antes de que aparezca o conflito. O profesor/a debe de preocuparse ademais dás cuestións didácticas metodolóxicas, forma de ensinar, contidos, destrezas e habilidades, de como avaliar, da convivencia interna da aula, para poder traballar co grupo e requisito previo, ó desenvolvemento posterior dás áreas. Na medida que a convivencia e relación profesor/a-alumno/a e alumnos/as-alumnos/as funcione todo vai a ser mellor.
ISSN
1138-1663