Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 03, (xaneiro - xuño 2007)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Publicacións UDC
  • Revistas UDC
  • AmbientalMENTEsustentable
  • REV - AS - Nº 03, (xaneiro - xuño 2007)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados

Thumbnail
Ver/Abrir
AS_3-4.pdf (658.3Kb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/5032
Colecciones
  • REV - AS - Nº 03, (xaneiro - xuño 2007) [10]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
Programas formativos no CEIDA baseados na participación dos axentes implicados
Autor(es)
Serantes-Pazos, Araceli
Vales, Carlos
Fecha
2007
Cita bibliográfica
Ambientalmente sustentable 2007, 3: 57-67 ISSN: 1887-2417
Resumen
[Resumo] A aprendizaje significativa, os cambios de hábitos e comportamentos, os compromisos e accións proambientais teñen máis posibilidades de ser viables e perdurar se as persoas destinatarias son actores e non meros receptores. Neste artigo faise unha reflexión sobre os procesos de participación na formación, apartir do desenvolvemento no CEIDA de dúas actividades de intercambio de experiencias e de reflexión conxunta sobre problemáticas sectorais actuais.
 
[Abstract] Significative learning, changes in habits and behaviours, commitments and actions in favour of the environment are more likely to be successful and lasting if the people at which they are aimed are active participants, and not merely recipients. This essay reflects on the processes of participating in training, based on two activities carried out by CEIDA, which involved sharing experiences and reflecting together on the problems that currently affect the different sectors.
 
Palabras clave
Participación
Diagnóstico participativo
Foros
Redes
Democracia
Educación ambiental
Participation
Participative diagnosis
Forums
Web
Democracy
Environmental education
 
ISSN
1887-2417

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias