Search
Now showing items 1-10 of 370
Formação socioambiental dos servidores da USP e o projeto Sustentabilidade é ...
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] O Projeto de Formação Socioambiental dos Servidores Técnicos e Administrativos da Universidade de São Paulo (USP), iniciado em 2013 e coordenado por sua Superintendência de Gestão Ambiental (SGA), pretende alcançar, ...
Educación ambiental e novos movementos sociais: aportacións para o cambio educativo
(Universidade da Coruña, 2010)
[Resumo] O artigoexplora o vínculo entre educación ambiental e cambio educativo desde a perspectiva da comunidade discursiva da política cultural. Esta línea discursiva constrúese a partir de accións promovidas polos novos ...
A interpretación do patrimonio e a comunidade local no novo proxecto museográfico do refuxio antiaéreo da Estación da Garriga
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)
[Resumo] O artigo mostra o uso da Interpretación do Patrimonio no proxecto museográfico do
refuxio Antiaéreo da Estación da Garriga, inaugurado en xaneiro de 2018 e desenvolvido
polo Concello do municipio. Tamén algunhas ...
Xestión participativa dos Recursos Naturais no Arquipélago dos Bijagós
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] A sociedade Bijagó articula-se em torno de aldeias, unidades políticas e económicas de base que gozam de autonomia de decisão e de uma quase autossuficiência. Os clãs estão organizados por sexo e classes de idade, ...
Autorización previa e ecoconciencia de clasificación do Parque Nacional das Lagos de Cufada
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] Em consonância com a Lei Quadro das Áreas Protegidas, para a realização das atividades que modificam o estado natural, no Parque Nacional das Lagoas de Cufada (PNLC), devem obedecer o regime jurídico de atividades ...
Declaración de Bubaque
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] A 5ª edición do Congreso sobre o tema: “Crise ecolóxica e migración: lecturas e respostas da educación ambiental” desafíanos a pensar en alternativas para construír un mundo máis democrático e sociedades máis sostibles.
Ciencia Pos Normal e a xestión de áreas protexidas: aproximacións iniciais con Unidades de Conservación
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2018)
[Resumo] O texto trata de expor um esforço inicial de aproximação das proposições sobre a
Ciência Pós-Normal (CPN) e sua comunidade ampliada de pares com algumas noções
escolhidas de gestão de Unidades de Conservação ...
Ollar para o lado: colaboración do Inmetro coas escolas para a Axenda 2030 da ONU
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] O equipo de Educación Ambiental e Medio Ambiente buscou sensibilizar a institución, especialmente a súa xestión, a favor da conservación da biodiversidade, baseada na Axenda 2030. O seu campus de laboratorio ocupa ...
AmbientalmenteMENTE sustentable: unha revista científica de educación ambiental desde o mundo da Lusofonía
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2015)
[Resumo] A revista ambientalMENTE sustentable é unha publicación semestral de carácter científico que xurde na preparación do I Congreso Internacional de Educación Ambiental dos Países Lusófonos e Galiza, celebrado en ...
Recomendacións do V Congreso Internacional de Educación Ambiental dos Países e comunidades de lingua portuguesa e Galicia, ás reunións ministeriais da CPLP: Delegacãos e Participantes no V Congresso Internacional EAPCLPG
(Universidade da Coruña, Servizo de Publicacións, 2019)
[Resumo] Os delegados do congreso recoñecen a Educación Ambiental como un campo agregador no espazo CPLP e observan a importancia de consolidar a relación coas institucións públicas e gobernamentais do CPLP, así como as ...