Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Traballos académicos (FCOM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Traballos académicos (FCOM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La Santa Pizza: estrategia de comunicación y redes sociales

Thumbnail
Ver/Abrir
HerreraLandaeta_Alejandra_TFG_2023.pdf (21.32Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/36706
Colecciones
  • Traballos académicos (FCOM) [77]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
La Santa Pizza: estrategia de comunicación y redes sociales
Autor(es)
Herrera Landaeta, Alejandra
Vales Fernández, Clara
Directores
Rodríguez-Fernández, Nereida
Fecha
2023
Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicación
Descripción
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2022/2023
Resumen
[Resumen] Este proyecto consiste en la elaboración de una estrategia de comunicación y redes sociales para La Santa Pizza. Para ello se creó una serie de elementos que permitieron unificar la imagen de la marca, así como contenidos que engloben la identidad de la misma.
 
[Resumo] Este proxecto consiste na elaboración dunha estratexia de comunicación e redes sociais para La Santa Pizza. Para iso creouse unha serie de elementos que permitiron unificar a imaxe da marca, así como contidos que engloben a identidade da mesma.
 
[Abstract] This project consists in developing a communication and social media strategy for La Santa Pizza. To do this, a series of elements were created that allowed the brand image to be unified, as well as content that encompasses its identity.
 
Palabras clave
Redes sociales
Multimedia
Estrategia
Redes sociais
Estratexia
Social media
Strategy
 
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias