La Santa Pizza: estrategia de comunicación y redes sociales
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/36706Colecciones
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemTítulo
La Santa Pizza: estrategia de comunicación y redes socialesDirectores
Rodríguez-Fernández, NereidaFecha
2023Centro/Dpto/Entidad
Universidade da Coruña. Facultade de Ciencias da comunicaciónDescripción
Traballo fin de grao (UDC.COM). Comunicación audiovisual. Curso 2022/2023Resumen
[Resumen] Este proyecto consiste en la elaboración de una estrategia de comunicación y redes sociales para La Santa Pizza. Para ello se creó una serie de elementos que permitieron unificar la imagen de la marca, así como contenidos que engloben la identidad de la misma. [Resumo] Este proxecto consiste na elaboración dunha estratexia de comunicación e redes sociais para La Santa Pizza. Para iso creouse unha serie de elementos que permitiron unificar a imaxe da marca, así como contidos que engloben a identidade da mesma. [Abstract] This project consists in developing a communication and social media strategy for La Santa Pizza. To do this, a series of elements were created that allowed the brand image to be unified, as well as content that encompasses its identity.
Palabras clave
Redes sociales
Multimedia
Estrategia
Redes sociais
Estratexia
Social media
Strategy
Multimedia
Estrategia
Redes sociais
Estratexia
Social media
Strategy
Derechos
Os titulares dos dereitos de propiedade intelectual autorizan a visualización do contido deste traballo a través de Internet, así como a súa reproducción, gravación en soporte informático ou impresión para o seu uso privado e/ou con fins de estudo e de investigación. En nengún caso se permite o uso lucrativo deste documento. Estos dereitos afectan tanto ó resumo do traballo como o seu contido Los titulares de los derechos de propiedad intelectual autorizan la visualización del contenido de este trabajo a través de Internet, así como su repoducción, grabación en soporte informático o impresión para su uso privado o con fines de investigación. En ningún caso se permite el uso lucrativo de este documento. Estos derechos afectan tanto al resumen del trabajo como a su contenido