Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Investigación (FEE)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Investigación (FEE)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A dinámica do cambio dende a perspectiva da demanda: o consumo de carne en Galicia, 1891-1935

Thumbnail
Non accesible ata 9999-99-99
Solicite unha copia
Ver/abrir
Martinez_Lopez_Alberte_1998_Dinamica_cambio_demanda_consumo_carne_galicia.pdf (2.949Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/36223
Coleccións
  • Investigación (FEE) [923]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
A dinámica do cambio dende a perspectiva da demanda: o consumo de carne en Galicia, 1891-1935
Autor(es)
Martínez-López, Alberte
Data
1998
Cita bibliográfica
Martínez-López, A. (1998). A dinámica do cambio dende a perspectiva da demanda: o consumo de carne en Galicia, 1891-1935. En Jesús de Juana López, Xavier Castro Pérez (Eds.), X Xornadas de Historia de Galicia. Grandes transformacións na historia contemporánea de Galicia (pp. 57-104). Deputación Provincial de Ourense.
Resumo
[Resumo] Os principais estudos que fan referencia o sector cárnico en Galicia (Carmona, 1982; Barreiro, 1990) téñense centrado sobre a oferta, básicamente a comercialización do gando vacuno. Porén, descoñecemos totalmente o sucedido na banda da demanda, é dicir no consumo de carne. Este será, pois, o obxecto do noso presente traballo. Ao longo do mesmo iremos analizando a evolución de dito consumo dende finais do pasado século até a guerra civil, desglosado por especies e por ámbitos territoriais, tratando de delimitar as pautas de comportamento dos consumidores e os motivos que as inspiran.
Dereitos
Reservados tódolos dereitos
ISSN
84-87575-69-Z

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións