Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas del RUC
    • FAQ
    • Derechos de autor
    • Más información en INFOguías UDC
  • Listar 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Fecha de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Ayuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Español 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Investigación (FEE)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Investigación (FEE)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A dinámica do cambio dende a perspectiva da demanda: o consumo de carne en Galicia, 1891-1935

Thumbnail
No accesible hasta 9999-99-99
Solicite una copia
Ver/Abrir
Martinez_Lopez_Alberte_1998_Dinamica_cambio_demanda_consumo_carne_galicia.pdf (2.949Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/36223
Colecciones
  • Investigación (FEE) [923]
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Título
A dinámica do cambio dende a perspectiva da demanda: o consumo de carne en Galicia, 1891-1935
Autor(es)
Martínez-López, Alberte
Fecha
1998
Cita bibliográfica
Martínez-López, A. (1998). A dinámica do cambio dende a perspectiva da demanda: o consumo de carne en Galicia, 1891-1935. En Jesús de Juana López, Xavier Castro Pérez (Eds.), X Xornadas de Historia de Galicia. Grandes transformacións na historia contemporánea de Galicia (pp. 57-104). Deputación Provincial de Ourense.
Resumen
[Resumo] Os principais estudos que fan referencia o sector cárnico en Galicia (Carmona, 1982; Barreiro, 1990) téñense centrado sobre a oferta, básicamente a comercialización do gando vacuno. Porén, descoñecemos totalmente o sucedido na banda da demanda, é dicir no consumo de carne. Este será, pois, o obxecto do noso presente traballo. Ao longo do mesmo iremos analizando a evolución de dito consumo dende finais do pasado século até a guerra civil, desglosado por especies e por ámbitos territoriais, tratando de delimitar as pautas de comportamento dos consumidores e os motivos que as inspiran.
Derechos
Reservados tódolos dereitos
ISSN
84-87575-69-Z

Listar

Todo RUCComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Sugerencias