Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Investigación (FCOM)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Ciencias da Comunicación
  • Investigación (FCOM)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The crisis, the people and the media: how digital public opinion debates on economic inequality

Thumbnail
Non accesible ata 9999-99-99
Solicite unha copia
Ver/abrir
Odriozola_Chene_Javier_2020_Crisis_people_media_how_digital_public_opinion_debate_economic_inequality.pdf (5.119Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/35343
Coleccións
  • Investigación (FCOM) [208]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
The crisis, the people and the media: how digital public opinion debates on economic inequality
Autor(es)
Pérez-Altable, Laura
Pérez Arozamena, Rosa
Linares-Lanzman, Juan
Odriozola-Chéné, Javier
Fernández-Planells, Ariadna
Serrano Tellería, Ana
Díaz-Noci, Javier
Data
2020
Cita bibliográfica
Pérez-Altable, L.; Pérez-Arozamena, R.; Linares-Lanzman, J.; Odriozola-Chéné, J.; Fernández-Planells, A.; Serrano-Tellería, A.; & Díaz-Noci, J. (2020). The crisis, the people and the media: How digital public opinion debates on economic inequality. In: Simón Peña-Fernández, Koldobika Meso-Ayerdi, Ainara Larrondo-Ureta. (eds.), Active audiences: Empowering citizens’ discourse in the hybrid media system (pp. 131-143). McGraw-Hill
Resumo
[Abstract] This chapter analyzes the patterns of communication and interaction on digital network, specifically Twitter, about long-standing topics, such as the media crisis or income inequality. It seeks to answer the question whether this hybrid media system has been effective in addressing these issues using social media communications.
Palabras chave
Public opinion
Economic inequality
Media crisis
Legacy media
Digital social networks
 
Versión do editor
https://www.mheducation.es/active-audiences-pod-9788448620035-spain#tab-label-product-description-title
Dereitos
Copyright © 2020. McGraw-Hill España. All rights reserved
ISBN
978-84-486-2005-9

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións