Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Investigación (FEE)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Economía e Empresa
  • Investigación (FEE)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Impact of (Standard vs Expert) Facebook Friends’ Credibility on the Audio-Visual Consumption

Thumbnail
Non accesible ata 9999-99-99
Solicite unha copia
Ver/abrir
Crespo_Pereira_Veronica_2018_impact_facebook.pdf (5.082Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/34824
Coleccións
  • Investigación (FEE) [923]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
The Impact of (Standard vs Expert) Facebook Friends’ Credibility on the Audio-Visual Consumption
Autor(es)
Crespo Pereira, Verónica
García-Soidán, Pilar
Martínez-Fernández, Valentín-Alejandro
Data
2018
Cita bibliográfica
Crespo-Pereira, V., García-Soidán, P., & Martínez-Fernández, V. A. (2018). The impact of (standard vs expert) Facebook friends’ credibility on the audio-visual consumption. In To the Next Station: Papers on Culture and Digital Communication (pp. 121-134). Peter Lung.
ISBN
9783631713525

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións