Skip navigation
  •  Inicio
  • UDC 
    • Cómo depositar
    • Políticas do RUC
    • FAQ
    • Dereitos de Autor
    • Máis información en INFOguías UDC
  • Percorrer 
    • Comunidades
    • Buscar por:
    • Data de publicación
    • Autor
    • Título
    • Materia
  • Axuda
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Acceder
  •  Galego 
    • Español
    • Galego
    • English
  
Ver ítem 
  •   RUC
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • Ver ítem
  •   RUC
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aplicación móbil para o ensino interactivo no proxecto Semente

Thumbnail
Ver/abrir
MahiaCorral_Adrian_TFG_2023.pdf (2.371Mb)
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/34060
Atribución 3.0 España
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Atribución 3.0 España
Coleccións
  • Traballos académicos (FIC) [715]
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítem
Título
Aplicación móbil para o ensino interactivo no proxecto Semente
Autor(es)
Mahía Corral, Adrián
Director(es)
Castro Souto, Laura Milagros
Data
2023
Centro/Dpto/Entidade
Universidade da Coruña. Facultade de Informática
Descrición
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría Informática. Curso 2022/2023
Resumo
[Resumo]: O fin deste traballo é o deseño e a creación dunha aplicación móbil para traballar cóbado con cóbado coa motivación do proxecto Semente de conseguir que o ensino da nosa lingua e as nosas tradicións se realice dun xeito máis interactivo. Para lograr o obxectivo mencionado desenvolveremos varios xogos de distinto tipo e natureza para facer máis ameno o proceso de aprendizaxe dos nenos. A aplicación desenvolverase en Android utilizando a linguaxe JAVA, xunto con XML para realizar as diferentes pantallas e SQLite como motor de base de datos. A aplicación será deseñada coa vocación de ser extensible e terá unha licenza aberta que garanta a súa mantenibilidade e adaptabilidade no futuro.
 
[Abstract]: The purpose of this work is the design and creation of a mobile application to work side by side with the motivation of the Semente project to ensure that the teaching of our language and our traditions is carried out in a more interactive way. To achieve the aforementioned objective we will develop several games of different types and nature to make the learning process of children more enjoyable. The application will be developed on Android using the JAVA language, along with XML to realize the different screens and SQLite as the database engine. The application will be extensible-by-design, and will be licensed under open terms so that its maintainability and adaptability in the future are guaranteed.
 
Palabras chave
Proxecto Educativo Semente
Java
SQLite
Android
Xogos educativos
Aprendizaxe interactiva
Semente Educational Project
Educational games
Interactive learning
 
Dereitos
Atribución 3.0 España

Listar

Todo RUCComunidades e colecciónsPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulaciónEsta colecciónPor data de publicaciónAutoresTítulosMateriasGrupo de InvestigaciónTitulación

A miña conta

AccederRexistro

Estatísticas

Ver Estatísticas de uso
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Suxestións