Skip navigation
  •  Home
  • UDC 
    • Getting started
    • RUC Policies
    • FAQ
    • FAQ on Copyright
    • More information at INFOguias UDC
  • Browse 
    • Communities
    • Browse by:
    • Issue Date
    • Author
    • Title
    • Subject
  • Help
    • español
    • Gallegan
    • English
  • Login
  •  English 
    • Español
    • Galego
    • English
  
View Item 
  •   DSpace Home
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Facultade de Informática
  • Traballos académicos (FIC)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Aplicación móbil para o ensino interactivo no proxecto Semente

Thumbnail
View/Open
MahiaCorral_Adrian_TFG_2023.pdf (2.371Mb)
Use this link to cite
http://hdl.handle.net/2183/34060
Atribución 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución 3.0 España
Collections
  • Traballos académicos (FIC) [715]
Metadata
Show full item record
Title
Aplicación móbil para o ensino interactivo no proxecto Semente
Author(s)
Mahía Corral, Adrián
Directors
Castro Souto, Laura Milagros
Date
2023
Center/Dept./Entity
Universidade da Coruña. Facultade de Informática
Description
Traballo fin de grao (UDC.FIC). Enxeñaría Informática. Curso 2022/2023
Abstract
[Resumo]: O fin deste traballo é o deseño e a creación dunha aplicación móbil para traballar cóbado con cóbado coa motivación do proxecto Semente de conseguir que o ensino da nosa lingua e as nosas tradicións se realice dun xeito máis interactivo. Para lograr o obxectivo mencionado desenvolveremos varios xogos de distinto tipo e natureza para facer máis ameno o proceso de aprendizaxe dos nenos. A aplicación desenvolverase en Android utilizando a linguaxe JAVA, xunto con XML para realizar as diferentes pantallas e SQLite como motor de base de datos. A aplicación será deseñada coa vocación de ser extensible e terá unha licenza aberta que garanta a súa mantenibilidade e adaptabilidade no futuro.
 
[Abstract]: The purpose of this work is the design and creation of a mobile application to work side by side with the motivation of the Semente project to ensure that the teaching of our language and our traditions is carried out in a more interactive way. To achieve the aforementioned objective we will develop several games of different types and nature to make the learning process of children more enjoyable. The application will be developed on Android using the JAVA language, along with XML to realize the different screens and SQLite as the database engine. The application will be extensible-by-design, and will be licensed under open terms so that its maintainability and adaptability in the future are guaranteed.
 
Keywords
Proxecto Educativo Semente
Java
SQLite
Android
Xogos educativos
Aprendizaxe interactiva
Semente Educational Project
Educational games
Interactive learning
 
Rights
Atribución 3.0 España

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic DegreeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResearch GroupAcademic Degree

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics
Sherpa
OpenArchives
OAIster
Scholar Google
UNIVERSIDADE DA CORUÑA. Servizo de Biblioteca.    DSpace Software Copyright © 2002-2013 Duraspace - Send Feedback