O programa STEmbach na Área de Bioquímica e Bioloxía Molecular da Facultade de Ciencias
Ver/ abrir
Use este enlace para citar
http://hdl.handle.net/2183/33017
A non ser que se indique outra cousa, a licenza do ítem descríbese como Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)
Coleccións
Metadatos
Mostrar o rexistro completo do ítemTítulo
O programa STEmbach na Área de Bioquímica e Bioloxía Molecular da Facultade de CienciasAutor(es)
Data
2022Cita bibliográfica
Lamas Maceiras, Mónica; Lourido Salas, Lucía; Barreiro Alonso, Aida; Rodríguez Belmonte Esther; Vizoso Vázquez, Ángel (2022): O programa STEMbach na Área de Bioquímica e Bioloxía Molecular da Facultade de Ciencias. En García Naya, J.A. (ed.) (2022). Contextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia. VI Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 139-145). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.000016.139 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.000016
Resumo
[Resumo] O programa do bacharelato de excelencia en Ciencias e Tecnoloxía, STEMbach, é un programa da Xunta de Galicia, orientado a alumnos de primeiro e segundo de Bacharelato cuxo obxetivo é fomentar as ciencias entre os estudantes, baseándose no pensamento científico e a través dun plantexamento eminentemente práctico. O papel da Universidade e brindar aos alumnos a posibilidade de realizar proxectos científicos nas instalacións da UDC dirixidos por Profesores especialistas nas diversas materias, achegándoos, dun modo realista, ao mundo da investigación científica. A Área de Bioquímica e Bioloxía Molecular da Facultade de Ciencias participou nas tres últimas edicións, desenvolvendo seis proxectos distintos onde participaron catro IES, públicos e concertados e un total de 14 alumnos. Aínda que polo momento o número de estudantes que participaron nos proxectos STEMbach é relativamente baixo, as enquisas realizadas mostran que para a maioría o programa é útil e interesante, sobre todo a parte experimental realizada na UDC, destacando que lles gustaría dedicarlle máis tempo. Pola sua banda, os profesores de bacharelato manifestaron a sua preferencia polo establecemento dunha colaboración estable entre o seu centro e o proxecto da UDC seleccionado, repetindo o mesmo ano tras ano, e así poder axustar mellor a parte teórica á práctica. [Abstract] The program of the High School degree with excellence recognition in Science and Technology, STEMbach is a program of the Xunta de Galicia, aimed at first and second year high school students to promote science among students, based on scientific thinking and through an eminently practical approach. The role of the University is to provide students the possibility of carrying out scientific projects at UDC directed by specialist Professors in several subjects, bringing students closer to the world of scientific research in a realistic way. The Area of Biochemistry and Molecular Biology of the Faculty of Sciences has participated in the last three editions, developing six different projects where four IES, public and private and 14 students have participated. Although the number of students who participated in the STEMbach projects is relatively low, surveys show that for most students the program is useful and interesting, especially the experimental part performed at UDC, emphasizing that they would like to spend more time at laboraroy. On the other hand, the high school teachers expressed their preference for the establishment of a stable collaboration between their center and the selected UDC project, repeating the same project year after year, allowing adjust the theoretical part to practice.
Palabras chave
STEMbach
Edudixital 2030
Fomento do estudo das ciencias
Proxectos científicos
Promotion of science study
Scientific projects
Edudixital 2030
Fomento do estudo das ciencias
Proxectos científicos
Promotion of science study
Scientific projects
Descrición
Colección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 7
Versión do editor
Dereitos
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)