Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorPiñeiro-Otero, Teresa
dc.contributor.authorDePalma, Renée
dc.contributor.authorAmigo Ventureira, Ana María
dc.date.accessioned2023-05-04T16:05:57Z
dc.date.available2023-05-04T16:05:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationPiñeiro-Otero, Teresa; DePalma Úngaro, Renée; Amigo Ventureira, Ana (2022): Audiocontos para educación en diversidade afectivo sexual. En García Naya, J.A. (ed.) (2022). Contextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia. VI Xornadas de Innovación Docente. Cufie. Universidade da Coruña. A Coruña (pág. 215-229). DOI capítulo: https://doi.org/10.17979/spudc.000016.215 DOI libro: https://doi.org/10.17979/spudc.000016es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2183/32998
dc.descriptionColección: Contextos Universitarios Transformadores (CUT). Número 7es_ES
dc.description.abstract[Resumo] O presente texto versa sobre unha práctica de Aprendizaxe e Servizo desenvolvida materia Deseño sonoro, do Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos en colaboración co Centro de Estudos de Xénero e Feministas-CEXEF da Universidade da Coruña. Esta práctica levouse a cabo no marco do proxecto “Bibliodiversidade. As bibliotecas como axentes para educar na diversidade afectivo sexual”, cuxo obxecto foi potenciar o uso da literatura infantil e xuvenil como ferramenta didáctica nas aulas. A partir dunha selección de albumes ilustrados, o alumnado enfrontouse á creación dun relato integramente sonoro en todas as súas fases, dende o guión ata a posprodución, empregando as potencialidades creativas e expresivas do son para facer chegar a idea a un público infantil. Esta reorientación da práctica “relato sonoro” levou a que, ademais das competencias propias da materia, o alumnado -futuro creador de contidos de animación e videoxogos- puidese desenvolver unha reflexión crítica en torno a necesaria visibilización da diversidade afectivo sexual para unha sociedade.es_ES
dc.description.abstract[Abstract] This text refers to a Learning and Service practice developed in the Sound Design class of the Degree in Digital Creation, Animation and Videogames in collaboration with the University of A Coruña's Center for Gender and Feminist Studies-CEXEF. This practice was carried out within the framework of the project "Bibliodiversity. Libraries as agents for educating in gender and sexual diversity", whose aim was to promote the use of children's and young people's literature as a didactic tool in the classroom. From a selection of picture books, the students were confronted with the creation of a story entirely in sound in all its phases, from the script to post-production, using the creative and expressive potential of sound to bring the idea to a child audience. This reorientation of the practice "sound narration" led the students -future creators of animation and videogame contents- to develop a critical reflection on the necessary visibilization of gender and sexual diversity for a democratic society, in addition to the competences of the subject.es_ES
dc.description.urihttp://hdl.handle.net/2183/32493
dc.language.isoglges_ES
dc.publisherCentro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE), Universidade da Coruñaes_ES
dc.relation.urihttps://doi.org/10.17979/spudc.000016.215es_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)es_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectAudiocontoses_ES
dc.subjectLiteratura infantil e xuveniles_ES
dc.subjectEducación en diversidade afectiva-sexuales_ES
dc.subjectDeseño sonoroes_ES
dc.subjectAudio storieses_ES
dc.subjectChildren's and young adult literaturaes_ES
dc.subjectEducation in gender and sexual diversityes_ES
dc.subjectSound designes_ES
dc.subjectSound storytellinges_ES
dc.titleAudiocontos para educación en diversidade afectivo sexuales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
UDC.startPage215es_ES
UDC.endPage229es_ES
UDC.conferenceTitleXornadas de Innovación Docente (6ª. 2022. A Coruña)
UDC.inbookTitleContextos universitarios transformadores: a innovación como eixo vertebrador da docencia


Ficheiros no ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem